• 0724.209.035
  • contact@sam-romania.ro
  • Bucuresti, Romania

Licenta Acrobat Sign

Licenta Acrobat Sign la Cel Mai Bun Pret.

SAM Romania este partener oficial Adobe Romania.

 

Oferă experiențe excepționale în timp ce stimulează eficiența afacerii de-a lungul întregului ciclu de viață al angajatului și al clientului— pe orice dispozitiv, la orice scară. Adobe Acrobat Sign, parte a Adobe Document Cloud, transformă procesele documentelor în experiențe 100% digitale end-to-end. Acrobat Sign funcționează în aplicațiile Microsoft favorite. Cu API-uri out-of-the-box, Acrobat Sign se integrează cu ușurință cu cele mai comune aplicații de afaceri, inclusiv Microsoft Dynamics, Microsoft SharePoint și Workday.

Licenta Acrobat Sign
Partener Adobe Romania

Solicita oferta de pret

 

email: contact@sam-romania.ro

 

telefon: 0724.209.035


program: Luni-Vineri (10-19)

 

Aceasta licenta poate fi achizitionata si din magazinul nostru online:

De ce sa alegeti licenta Acrobat Sign?

 

 

Adobe sustine cele mai vizionare mărci din lume, transformând modul în care concurează. O experiență excelentă pentru clienți este diferențiatorul care separă liderii de restul pietei. Numai Adobe vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a proiecta și a oferi experiențe excepționale.


Procese bazate pe hârtie — cum ar fi completarea și semnarea unui contract— întrerupe și împiedică o buna experiență a clienților. Documentul Cloud vă poate ajuta sa transformati procesele documentului pe hartie de la inceput pana la sfarsit, nu doar contracte în procese automate, digitale.


– Lucrați mai bine, mai inteligent și mai rapid cu experiențe dezvoltate de Adobe Sensei, inclusiv inovații precum Adobe Scan.


– Creați experiențe captivante de la prima atingere prin întreg ciclul de viață al angajaților și al clienților cu o mai bună inteligență care ajută la maximizarea eficienței și la dezvoltarea afacerii dvs.


– Oferiți clienților, angajaților și partenerilor posibilitatea de a semna online oricând, de pe orice dispozitiv sau browser, oriunde în lume. Cu licenta Acrobat Sign, vitezele tranzacțiilor sunt cu 30%. Mai rapide. Transformați vânzările, resursele umane și alte procese de afaceri cu semnături automate și fluxuri de lucru de aprobare construite cu instrumente de design vizual ușor de utilizat și șabloane reutilizabile—nu necesita codificare

 


S-a dovedit că soluțiile Adobe oferă venituri mai mari, o mai buna eficienta operațională, risc redus, conformitate mai bună și semnături mai rapide, precum și rentabilitatea investiției îmbunătățită a sistemelor existente ale afacerii. Și prețurile și contractele noastre simple și transparente nu au niciodată taxe sau surprize ascunse.

 

Licenta Acrobat Sign stimulează transformarea digitală în întreaga dvs afacere:


– Profitați mai mult din investițiile existente ale afacerii și ajutați la asigurarea unei adoptări mai rapide cu Acrobat Sign —nu este necesară programarea—inclusiv întregul portofoliu Microsoft, Salesforce, SAP, Workday, Nintex, ServiceNow, Apttus, Box, Dropbox, Google Drive și multe altele.


– Transformați instantaneu un PDF într-un formular web pe care clienții îl pot completa și semna cu ușurință. În plus, puteți personaliza complet experiențele de semnare pentru a promova marca companiei dvs.


– Obțineti un timp rapid de valorificare și succes în afaceri cu semnăturile electronice care folosesc resurse extinse și Adobe ecosistem global. Fără taxe suplimentare pentru integrari preconstruite, API-uri, medii pentru dezvoltatori, instruire, tutoriale, asistență și multe altele cu licenta Acrobat Sign pentru afacere.

 

 

Cine este Adobe?

 

 

Adobe a inventat PDF-ul acum peste 25 de ani. Cu peste 250 de miliarde PDF-uri deschise în produsele Adobe și 250 de milioane de semnături procesate în ultimul an, Adobe este lider global în experiența de documente digitale sigure.
Organizația dedicată de securitate și riscuri a Adobe acceptă toate produsele Adobe și folosește un cadru de securitate extins pentru a ghida toata dezvoltarea. Soluțiile noastre sunt găzduite în șase centre de date globale ale furnizorului de infrastructură Amazon și sunt concepute pentru a îndeplini sau depăși cerintele de conformitate pentru securitate și standardele de reglementare la nivel mondial.

 

Respectam legile privind semnătura electronică din întreaga lume cu o flexibilitate de neegalat a licentei Acrobat Sign, inclusiv cerintele stricte din Europa, Japonia și India. Gama noastră largă de scenarii de conformitate includ ISO 27001, SOC 2 Tip 2, PCI DSS și 21 CFR Partea 11, precum și să permită conformitatea cu legislația cheie privind confidențialitatea, inclusiv GDPR, HIPAA, GLBA, eIDAS, FedRAMP Tailored și FERPA.
Combinați beneficiile semnăturilor electronice moderne cu cele ușor de utilizat, semnături digitale deschise, bazate pe cloud pentru a vă ajuta să rămâneți conformi acum și în viitor. Dezvoltat din Cloud Signature Consortium, un standard deschis revoluționar pe platforma inițiată de Adobe.


Adobe oferă programele și ecosistemele pentru a vă sprijini transformarea digitală, inclusiv o echipă dedicată, implementarea de servicii, precum și consilierea legala necesare pentru maximizarea investiției dvs.

 

Adobe vă ghidează implementarea cu cele mai bune practici și resurse de formare.

 

– Experții în produse și asistență Adobe colaborează cu dvs. pentru a lucra la orice problemă și a va oferi ajutorul de care aveți nevoie, fie că este prin telefon, chat, self-service sau comunități online. Toate serviciile de asistență sunt incluse cu licența dvs.
– Obțineți asistență 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, 365 de zile, cu experți în implementare, licențiere și alte subiecte IT, precum și deschiderea și urmărirea cazurilor de asistență din Adobe Admin Console.
– Adobe Exchange — cu 13.000 de parteneri și mai mult de 300.000 de dezvoltatori — extindeti-va soluțiile Adobe cu aplicații și servicii.

 


Licenta Acrobat Sign pentru Microsoft Teams

 
 

 

Adobe și Microsoft au colaborat pentru a oferi procese digitale sigure și instrumente de colaborare care sporesc eficiența și simplifică munca de zi cu zi.

Peste 100 de milioane de utilizatori care colaborează cu colegii, furnizorii și clienții din Microsoft Teams pot adăuga cu ușurință aplicația Adobe Acrobat Sign și pot trimite în siguranță documente, contracte și formulare digitale pentru semnătură electronică. Aprobarea lucrurilor face parte din aproape fiecare flux de lucru.

Aprobările din Microsoft Teams permit tuturor – de la lucrătorii din prima linie până la angajații de la sediul corporativ – să creeze, să gestioneze și să partajeze cu ușurință aprobări direct de la Teams. Acum, când este necesară semnătura unui aprobator, semnăturile electronice Acrobat Sign pot fi adăugate la un flux de lucru de aprobare chiar în interiorul interfeței Aprobări.

 

Adăugarea licentei Acrobat Sign la orice flux de lucru de aprobare este un proces intuitiv care accelerează timpul ciclului de aprobare, economisește bani și oferă tuturor celor implicați o experiență convenabilă. Iată un exemplu de flux de lucru cu semnătură electronică în Aprobari.

 

Creați o cerere de aprobare.

 

Începeți un flux de lucru de aprobare cu o semnătură electronică dintr-un chat, canal de conversație sau din aplicația Aprobări. Selectați eSign ca cerere tastați și alegeți Acrobat Sign din meniul derulant. Apoi pur și simplu completați numele cererii, cine trebuie să o aprobe și orice informații suplimentare necesare.

 


Faceți clic pe Adăugați atașament și selectați locația documentul este stocat. (Dacă documentul dvs. nu are deja câmpuri de semnătură electronică, conectați-vă la contul dvs. Acrobat Sign și selectați Creați un reutilizabil șablon.

Apoi selectați fișierul la care doriți să adăugați câmpuri de semnătură electronică la. Faceți clic pe Previzualizare și adăugare câmpuri pentru a adăuga câmpuri inteligente la dvs in document sau pur și simplu trageți și plasați în câmpurile dorite. In cele din urma, bifați caseta pentru Salvare șablon pentru a va salva șablonul in Contul dvs. Acrobat Sign.)

 

 

Aprobați sau respingeți o solicitare.

 

Odată ce o aprobare este trimisă, aprobatorii sunt notificați prin e-mail. Ei pot revizui rapid detaliile cererii și orice fișiere incluse în aprobare. Dacă solicitarea a fost trimisă într-un chat sau pe un canal, va fi afișat un card de aprobări cu toate acțiunile relevante pe care le pot întreprinde.

 


Urmăriți și gestionați-vă aprobările.

 

Starea semnăturii electronice Acrobat Sign este integrată în pagina de urmărire a aprobărilor din Teams, astfel încât să puteți vizita o locație pentru a obține actualizări în timp real despre toate fluxurile de lucru de aprobare în curs. Fiecare cerere este afișată împreună cu detalii cheie, cum ar fi starea, sursa, solicitantul și aprobatorii.

Pret licenta Acrobat Sign

Licenta Acrobat Sign integrare cu aplicatiile Microsoft


Oferiți experiențe excepționale angajaților și accelerați tranzacțiile de afaceri cu semnăturile electronice de incredere de la Adobe — liderul în documentele digitale securizate. Adobe Acrobat Sign funcționează perfect în cadrul aplicațiilor Microsoft pe care organizația dvs. se bazează.

 

Microsoft 365

 

Aduceți semnăturile electronice direct în aplicațiile pe care echipele dumneavoastra le folosesc cel mai mult.

 

• Creați contracte electronice de la zero, trimiteți-le pentru aprobarea semnăturii electronice și urmăriți statusul acestora— toate în Word, PowerPoint, Outlook, SharePoint sau Echipe.
• Inițiati procesul de semnare al contractelor direct din Outlook făcând clic pe Send For Signature în bara de activități și urmăriți automat progresul aprobării pe parcurs.
• Creați automat câmpuri de formular pentru a completa și aproba documentele care vi se trimit.
• Permiteți clienților și angajaților să completeze și să semneze documente din orice browser sau dispozitiv, inclusiv mobil.
• Obțineți integrările Microsoft 365 cu licenta Acrobat Sign pentru afaceri sau Acrobat Sign pentru enterprise.

 


Teams

 

Maximizați colaborarea și productivitatea.

 

• Singura soluție de semnătură electronică care vă permite să trimiteți documente, contracte și formulare digitale din interiorul Teams – fără sărituri în și în afara aplicației.
• Fiti cu ochii pe documentele restante , urmariti in timp real în fila Home din Teams și accesați calea de audit detaliată pentru orice tranzacție din cadrul Teams.
• Primiți notificări și faceti acțiuni direct in fluxul de activități Teams atunci când documentele necesită semnare sau au fost semnate. Verificați statusul semnaturilor în așteptare și trimiteți reminders pentru întârzierea aprobări folosind fila Home.
• Cu Acrobat Sign acum încorporat în Approvals, puteți începe un flux de aprobare cu o semnătură electronică din același loc pe chat, într-un canal conversație sau din aplicația Approvals.
• În curând va aparea — sa faceți semnarea față în față in realitate folosind Live Sign cu Acrobat Sign in Teams întâlniri.
• Obțineți integrarea Teams cu Acrobat Sign pentru afaceri sau Licenta Acrobat Sign pentru enterprise.

 


SharePoint

 

Eficientizați fluxurile de lucru pentru documente și obțineți acorduri semnate imediat.

 

• Trimiteți documente pentru semnătură electronică, urmăriți statusul lor și stocați-le automat și orice date colectate în timpul procesului – totul din SharePoint.
• Îmbinați cu ușurință datele clienților din SharePoint direct într-un contract.
• Accelerează integrarea și aprobările cu formulare 100% digitale, solicitarii servicii și înscrieri cu carduri de credit. Furnizați formulare web convenabile și reutilizabile pe care clienții și angajații le pot completa și semna cu ușurință de pe orice dispozitiv. Creșteți eficiența și minimizați erorile prin cartografierea datelor colectate din formularele web completate înapoi în listele SharePoint.
• Obțineți integrarea SharePoint cu Acrobat Sign pentru enterprise.

 


Dynamics 365 Sales, Customer Service, and Field Service

 

Accelerați vânzările și îmbunătățiți experiența clienților.

 

• Trimiteți, semnați, urmăriți și înregistrați contracte cu semnături electronice de încredere direct din Dynamics.
• Îmbinați datele de la entitățile Dynamics în contracte și împingeți datele de la semnatari înapoi în Dynamics.
• Permiteți destinatarilor să vizualizeze și să semneze cu ușurință contractele de oriunde, pe orice dispozitiv.
• Atașați automat documente semnate și traseele de audit catre entitatea relevantă.
• Automatizați procesul de vânzări prin încorporarea Acrobat Sign în fluxurile de lucru de vânzări Microsoft Dynamics în mai multe etape, cum ar fi configurarea unui flux de lucru pentru a iniția automat integrarea odată ce un contract este semnat.
• Trimiteți contracte către mai mulți destinatari în orice ordine doriti, inclusiv secvenţial, în paralel sau într-o ordine hibridă.
• Integrați cu modulele Dynamics 365 Field Service și Customer Service, inclusiv noua interfață unificată, facilitând crearea de pagini web precum „începerea”.
• Obțineți integrarea Dynamics 365 cu licenta Acrobat Sign pentru enterprise.

 


Power Automate and Power Apps

 

Automatizați aprobarea afacerii și procesele de semnătură.

 

• Oferiți soluții mai rapid și reduceți întreținerea IT cu conectorul Acrobat Sign fără cod și peste 35 de șabloane.
• Construiți pași automati de semnătură și aprobare în aplicațiile dvs. de afaceri personalizate folosind documente și date din SharePoint Online, Microsoft 365 și Dynamics 365 sau utilizați integrarea noastră out-of-the-box.
• Conectați-vă aplicațiile și procesele de afaceri cu fluxuri de lucru automate care se conectează la peste 200 de terțe părți Power Automate conectori precum Box.
• Adăugați conectorul Adobe PDF Services pentru a activa inalta fidelitate a capabilității de manipulare PDF pentru a efectua acțiuni pe documente precum crearea, conversia, exportul, combinarea, comprimarea și protejarea fișierelor PDF.
• Transformați fișierele scanate în documente PDF editabile și căutati in interiorul acestora cu tehnologia de recunoaștere optică a caracterelor (OCR).
• Obțineți integrarea Power Automate și Power Apps cu licenta Acrobat Sign pentru enterprise.

Licenta Acrobat Sign pentru Microsoft Teams


Adobe Acrobat Sign este o soluție intuitivă de semnătură electronică care vă permite să creați, să trimiteți rapid pentru semnătură, să urmăriți și să stocați documente, fără a părăsi Teams.

 

Simplificați aprobarea fluxurilor de lucru ale documentelor cu licenta Acrobat Sign.


Experimentați procese 100% fără hârtie și fluxuri de lucru automatizate cu Acrobat Sign, singura soluție de semnătură electronică preferată de Microsoft. Trimiteți rapid și în siguranță documente și formulare digitale pentru semnătură electronică și aprobare direct din fila Acrobat Sign din Microsoft Teams. Trimiteți eficient documente, cum ar fi comenzi de achiziție, formularele furnizorilor și alte contracte și obțineți-le semnate și returnate în doar câteva clicuri — de oriunde, de pe mobil sau desktop.

Primiți notificări și faceti acțiuni direct din fluxul de activități Teams atunci când documentele necesită semnare sau au fost semnate. Verificați ce documente sunt disponibile pentru semnare, semnate sau în așteptare pentru semnătură folosind fila Home sau botul Acrobat Sign.

Ajutați-vă echipa să rămână pe drumul cel bun trimițând mementouri pentru a le cere altora să semneze sau să aprobe. Acces la calea de audit obligatorie din punct de vedere juridic pentru orice tranzacție fără a părăsi Teams. Și toate documentele sunt urmărite și stocate în siguranță în Teams, astfel încât să fie întotdeauna disponibile oricând și oriunde.

 


Inițiați și urmăriți semnăturile electronice toate în Microsoft Teams Approvals

 

Aprobarea lucrurilor face parte din aproape fiecare flux de lucru. Și pentru că peste 100 de milioane de utilizatori colaborează cu colegii de muncă, furnizori și clienți în Microsoft Teams, este perfect logic să activați fluxurile de lucru pentru semnătura electronică Acrobat Sign chiar în interfața Teams Approvals.

Începeți un flux de aprobare cu o semnătură electronică din același loc în care scrieti o conversatie pe chat, într-un canal de conversatie sau din aplicația Approvals în sine.

Este atât de ușor! Iar starea semnăturii electronice Acrobat Sign este integrată în pagina de urmărire a aprobărilor, astfel încât să puteți vizita o locație pentru a obține actualizări în timp real despre toate fluxurile de lucru de aprobare în curs.

Frequently Asked Questions

Nu. Insa puteti incerca gratuit.

Cu încredere de peste 500.000 de mărci din întreaga lume, Adobe ajută companiile să stimuleze productivitatea afacerii și să crească eficiența în fiecare zi.

Atât Adobe Acrobat Pro, cât și Adobe Sign sunt utilizate pentru semnarea documentelor și trimiterea documentelor care urmează să fie semnate. Documentele Adobe Acrobat Pro DC sunt salvate de utilizator pe computer sau server. Documentele Adobe Sign sunt salvate în cloud în contul utilizatorului Adobe Sign

Vizualizati lista completa

Recomandari: