• contact@sam-romania.ro
  • Bucuresti, Romania

Conectare AnyDesk fara accept

Prin conectare AnyDesk fara accept, utilizatorii au posibilitatea de a configura o sesiune de control la distanta pe un computer, tableta sau telefon mobil, fara a fi nevoie ca cineva sa fie prezent in fata dispozitivului la distanta pentru a accepta conexiunea. Prin instalarea unui software de acces la distanta usor pe dispozitivele tale, poti configura accesul fara supraveghere pentru diverse utilizari.


Fie ca esti un profesionist care doreste sa acceseze fisierele in miscare, fie un manager IT care cauta o modalitate de a eficientiza tichetele de suport, accesul fara supraveghere poate creste accesibilitatea dispozitivelor tale la distanta.

Anydesk Romania

Selectarea solutiei potrivite pentru conectare AnyDesk fara accept


Desi exista mai multe solutii software de acces la distanta disponibile, licenta AnyDesk ofera unele dintre cele mai bune caracteristici de performanta pe piata. Cand vine vorba de rata de cadre, latenta, transfer de date si dimensiunea cadrelor, AnyDesk este clasat printre cei mai buni performeri din domeniu, conform rapoartelor de benchmark independente realizate de PassMark Software si ScienceSoft.

 

Software-ul de acces la distanta AnyDesk ofera multe caracteristici benefice, cum ar fi transferul de fisiere, imprimarea la distanta, raportarea sesiunilor, controlul personalizat al securitatii si multe altele. AnyDesk este, de asemenea, disponibil ca aplicatie mobila, astfel incat nu trebuie sa instalezi niciun software pentru a-l folosi. Acest lucru este util atunci cand programul este folosit pentru a oferi sau a primi asistenta, fara a folosi bateria dispozitivului pentru a-l mentine activ in fundal.


Caracteristica principala de conectare AnyDesk fara accept este una dintre cele mai folosite functionalitati de catre utilizatori. Beneficiile acesteia permit utilizatorilor, cum ar fi cei din suportul IT, sa acceseze dispozitivele clientilor in orice moment, chiar si atunci cand clientul nu este prezent. Acest lucru permite echipelor de suport sa ofere asistenta rapida si eficienta la distanta, precum si sa eficientizeze actualizarile de securitate si instalarile la nivelul intregii companii.


Similar, daca esti un profesionist care doreste sa acceseze computerul de la birou de pe laptopul de acasa, accesul fara supraveghere face acest lucru posibil. Tot ce trebuie sa faci este sa setezi o parola in tab-ul “Securitate” din setarile AnyDesk ale computerului de la birou si vei fi gata sa lucrezi de acasa.


Caracterstici


Accesul Neasistat (Unattended Access)
Indiferent daca oferi suport, lucrezi de la birou de acasa sau intretii dispozitive de la distanta, cu Accesul Neasistat ai acces securizat la dispozitive atunci cand nimeni nu se afla langa ele.


Cum functioneaza Accesul Neasistat?


Pentru a utiliza Accesul Neasistat, este necesar sa setezi o parola pe dispozitivul la distanta. Aceasta se face in setarile de securitate. Vei avea acces la dispozitivul la distanta doar atunci cand introduci aceasta parola intr-o fereastra de dialog care apare dupa ce ai solicitat o sesiune.

 

Autentificare automata
Este posibil sa alegi autentificarea automata. Parola va fi solicitata o singura data. In sesiunea urmatoare, nu va mai trebui sa introduci parola din nou. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci ID-ul sau Alias-ul dispozitivului la distanta.

 

Sigur si securizat
Poti gestiona tot ce tine de Accesul Neasistat in setarile clientului. O parola pentru Accesul Neasistat poate fi setata prin Generatorul Personalizat de Client. Pentru un nivel maxim de securitate, poti configura Autentificarea cu Doi Factori (Two-Factor Authentication).


Beneficii


Lucreaza de oriunde
Cu Accesul Neasistat, poti obtine acces la dispozitivul tau de la distanta de oriunde. Indiferent daca te afli in biroul de langa sau pe cealalta parte a lumii, o conexiune stabila poate fi intotdeauna realizata.


Suport flexibil
Oferirea de suport la distanta clientilor, angajatilor sau partenerilor poate fi realizata fara a-i deranja. Poti alege orice moment in care dispozitivul la distanta nu este utilizat. Mentenanta va fi asigurata prin conectarea cu Accesul Neasistat.


IoT (Internet of Things)
Mentenanta si gestionarea dispozitivelor de la distanta nu mai sunt doar un vis al viitorului. Accesul Neasistat este utilizat pentru a te conecta la dispozitive la care nu poti ajunge fizic, cum ar fi parcurile eoliene.

Conectare AnyDesk fara accept

Sumar: Cum sa configurezi conectare AnyDesk fara accept


1. Instaleaza AnyDesk pe dispozitivul la distanta
Poti descarca cea mai recenta versiune a AnyDesk. Pur si simplu apasa pe butonul „Descarca”. In functie de browserul tau web, descarcarea va incepe automat sau vei fi intrebat ce actiune sa urmezi. Aplicatia AnyDesk este compatibila cu Windows, macOS, Linux si alte platforme populare.


2. Configureaza AnyDesk pe dispozitivul la distanta
Urmatorul pas este sa setezi un nume pentru computerul la distanta si o parola. Tot ce trebuie sa faci este sa setezi o parola in tab-ul „Securitate” al contului AnyDesk. In plus, poti adauga acest computer la distanta in agenda ta de contacte (nu este disponibil pentru toate licentele).


3. Conecteaza-te la dispozitivul la distanta
Daca a fost setata o parola pe computerul la distanta, poti alege sa te conectezi automat. Pur si simplu conecteaza-te si asteapta sa apara fereastra pentru introducerea parolei.

 

Cum sa tii cont de securitatea contului tau AnyDesk

 

AnyDesk ofera o varietate de functii de securitate care garanteaza ca conexiunile tale la distanta sunt intotdeauna criptate si sigure. Totusi, poate aparea momentul in care trebuie sa revoci permisiunile pentru dispozitivele de incredere sau sa iti securizezi contul mai departe prin schimbarea parolei.

 

Iata cum poti face acest lucru:


Cum sa revoci permisiunea de a te conecta la PC-ul tau


Exista doua optiuni pentru a revoca permisiunile de acces la PC-ul tau:


1. Apasa Butonul „Sterge Toate Tokenurile” Poti dezactiva aceasta functie complet, bifand optiunea din tab-ul „Securitate”. Atentie: Tokenurile deja existente nu vor fi sterse prin aceasta actiune, dar nu vor putea fi generate altele noi.


2. Schimba Parola Chiar si schimbarea parolei cu aceeasi parola va invalida toate tokenurile. Aceasta este utila daca ai introdus parola pe alt computer, dar utilizatorul respectiv nu cunoaste parola reala.


Imbunatatirea Parolei AnyDesk


Pentru a te asigura ca parola ta este securizata, urmeaza aceste sfaturi:


• Parolele cele mai bune si mai sigure sunt lungi, unice si aleatorii. O parola cu mai mult de 12 caractere este recomandata.
• Nu folosi aceeasi parola pe diferite servicii online, aplicatii sau conturi. Daca unul dintre ele este compromis, toate vor fi vulnerabile.
• Schimba-ti parola regulat pentru a face mai greu de spart codul tau. Desi acest lucru este o intamplare rara, este intotdeauna o idee buna sa iti schimbi parola intr-un interval regulat.
• Poti folosi un manager de parole pentru a face acest lucru mai convenabil si pentru a asigura cel mai inalt nivel de securitate.


Ce inseamna „Conectare Automata” si cum functioneaza


Bifand „Conectare automata de acum inainte” si introducand parola corecta, nu vei mai fi intrebat pentru parola la viitoarele conexiuni catre aceeasi masina. Aceasta functie nu salveaza parola in sine. In schimb, daca parola a fost introdusa corect, masina la distanta genereaza un token specific, care este ca o cheie speciala ce poate fi utilizata doar de un singur client AnyDesk. Acest lucru inseamna ca nu exista nici o modalitate de a recupera parola in text clar, chiar daca cineva are acces complet la computerul tau.

 


Conectare AnyDesk fara accept – Configurare Pas cu PAS


Ideea de birou de acasa se extinde rapid, iar utilizatorii nu se pot baza intotdeauna pe un utilizator de pe dispozitivul fizic de la distanta pentru a accepta cererea lor de conexiune.


Pe ecranele de autentificare, cum ar fi cele de pe Windows si macOS, doar serviciile de fundal sunt disponibile, astfel incat feroneriile GUI, cum ar fi fereastra de acceptare AnyDesk, nu pot fi afisate.


Avand in vedere acest lucru, licenta AnyDesk Solo ofera posibilitatea de a te conecta la un dispozitiv de la distanta folosind o parola, ocolind necesitatea ca un utilizator sa accepte cererea de conexiune.

 

Nota: Desi nu este necesar, este recomandat ca AnyDesk sa fie instalat pe dispozitivul pe care a fost configurata conectare AnyDesk fara accept. Acest lucru asigura conectivitatea cu dispozitivul chiar si dupa o repornire a sistemului sau dupa ce contul a fost delogat.


In mod implicit, Accesul Neasistat este dezactivat pe clientul AnyDesk si nu va permite conexiuni neasistate la dispozitiv. In acest caz, cererile de conexiune trebuie acceptate sau respinse manual folosind Fereastra de Acceptare a clientului la care se conecteaza.


Setarile pentru conectare AnyDesk fara accept pot fi gasite in Setari > Securitate > Acces Neasistat pentru versiunile AnyDesk non-Windows sau versiunile AnyDesk pentru Windows mai vechi decat AnyDesk 7.
Pentru AnyDesk 7 pentru Windows si versiunile mai noi, Accesul Neasistat poate fi activat in Setari > Securitate > Permisiuni > Profil Permisiuni, pe baza de profil.

Conectare AnyDesk fara accept unattend

Activare conectare AnyDesk fara accept


Prin activarea optiunii „Activeaza Accesul Neasistat”, va aparea o fereastra in care utilizatorul poate seta parola folosita pentru Accesul Neasistat. O parola existenta poate fi schimbata facand clic pe „Seteaza parola pentru accesul neasistat”.


Restrictii pentru Parola:


• Minim 8 caractere.
• Sa fie suficient de sigura (fara caractere care se repeta constant sau parole evidente, cum ar fi „parola”).
• Recomandat: O combinatie de litere, cifre si simboluri.

Atentie:


Parola ar trebui sa fie foarte sigura. Oricine stie parola si ID-ul tau AnyDesk poate obtine acces complet la computerul tau, in functie de permisiunile disponibile. O parola de cel putin 12 caractere este foarte recomandata.
AnyDesk sustine si Autentificarea in Doua Etape pentru o securitate maxima.


Verifica intotdeauna cand o terta parte te contacteaza si iti cere Adresa AnyDesk. Noi (AnyDesk Software) nu vom solicita niciodata parola ta, iar companiile legitime nu te vor contacta niciodata fara ca tu sa initiezi comunicarea mai intai. In cazul in care cauti ajutor de la un serviciu de reparatii PC, asigura-te ca stii cine este furnizorul.


Logare Automata
Activarea optiunii „Permite altor computere sa salveze informatiile de conectare pentru acest computer” va permite utilizatorilor care se conecteaza la client prin Acces Neasistat sa selecteze „Logheaza-te automat de acum inainte”.


Cand aceasta optiune este selectata si parola de Acces Neasistat este corecta, clientul care se conecteaza va primi un token de la clientul AnyDesk remote.

Cu acest token, viitoarele conexiuni de la clientul conectat la clientul remote vor permite acceptarea automata a cererilor clientului, fara a fi necesar sa se scrie parola pentru Acces Neasistat in sesiunile viitoare.

 

Resetarea Token-ului
Token-ul poate fi resetat de catre dispozitivul remote selectand „Sterge toate token-urile” sau schimband parola de Acces Neasistat.
Resetarea token-ului va obliga toti utilizatorii Accesului Neasistat sa scrie manual parola de Acces Neasistat din nou.


Poti dezactiva aceasta functie de salvare a informatiilor de conectare (parola) debifand „Permite altor computere sa salveze informatiile de conectare pentru acest computer”. Te rugam sa retii ca token-urile deja existente vor ramane functionale, dar nu vor fi generate altele noi.


Consideratii de Securitate
• Aceasta functie nu salveaza parola propriu-zisa. In schimb, dispozitivul remote genereaza un token specific, care poate fi utilizat doar de catre clientul autorizat. Un client poate obtine autorizarea doar daca parola corecta a fost introdusa.
• Chiar si in cazul in care cineva are acces complet la clientul tau, care are activata aceasta functie, nu exista nicio modalitate de a accesa parola in format text clar.
• Schimbarea parolei cu aceeasi parola va invalida toate token-urile. Aceasta este utila daca ai introdus parola pe un alt client in trecut, dar proprietarul clientului nu cunoaste parola.

Pentru a intari securitatea, recomandam folosirea unui firewall Fortinet FortiGate sau chiar a versiunilor dedicate precum FortiGate 40F si FortiGate 60F, in functie de dimensiunea retelei.
Daca ai nevoie de infrastructura extinsa, vezi si solutiile Fortinet FortiSwitch sau Fortinet FortiAP, impreuna cu solutia de protectie la nivel de endpoint, Fortinet FortiEDR.
Pentru retele mai complexe sau mix de echipamente, poti include si echipamente Cisco.

 


Beneficiile pentru conectare AnyDesk fara accept


In lumea de astazi, lucrul de la distanta a devenit o practica obisnuita. Accesul de la distanta devine o necesitate atunci cand lucram de la distanta, iar Unattended Access (Acces Fara Supraveghere) adauga flexibilitatea de a efectua orice activitate de control de la distanta in orice moment cu ajutorul oferit de licenta AnyDesk Standard. Aceasta este extrem de utila pentru afaceri care ofera servicii de suport de la distanta, rezolva probleme ale dispozitivelor, ofera servicii de securitate tehnologica si multe altele.
.


1. Lucreaza de oriunde
Lucrul de acasa sau de oriunde din lume a devenit fezabil datorita accesului de la distanta. Dar Unattended Access a facut acest lucru si mai convenabil. Angajatii pot accesa computerele de birou neobservate oricand, pentru orice fisier sau date la cerere. De asemenea, liderii de echipa si managerii de proiect pot supraveghea activitatea membrilor echipei fara interventie. Acestia pot oferi suport si rezolva orice problema, astfel incat sa nu existe timpi de inactivitate.


2. Suport pentru dispozitive neobservate
Actualizarea firmware-ului dispozitivelor conectate atunci cand sunt inactivate este posibila prin Unattended Access. De exemplu, ai semnalizare digitala in diferite locatii si trebuie sa actualizezi software-ul dispozitivelor. Poti face acest lucru usor la miezul noptii, cand nimeni nu urmareste publicitatea. De fapt, poti actualiza patch-urile de securitate pe dispozitivele neobservate. Nu este nevoie sa vizitezi dispozitivele fizic si sa cheltuiesti pe cheltuieli de calatorie.


3. Faciliteaza suportul IT

Suportul tehnic poate fi oferit usor pentru dispozitivele neobservate in orice moment. Acesta include actualizari software, intretinere de rutina, rezolvarea problemelor si multe altele. Un astfel de suport poate fi furnizat atunci cand dispozitivul nu este activ utilizat, iar prin urmare, nu exista timpi de inactivitate.


4. Imbunatatirea securitatii afacerii
Datorita cresterii atacurilor cibernetice si furtului de date, securitatea afacerii este un aspect important. Daca afacerea ta implica dispozitive POS, Unattended Remote Access poate fi extrem de util in furnizarea unui serviciu de plati securizate si solutii de securitate a datelor. In plus, patch-urile de securitate pot fi implementate la timp pentru a intari securitatea si pentru a acoperi eventualele brese.


5. Scalabilitate pentru afaceri
Serviciile de acces fara supraveghere sunt aplicabile in toate domeniile profesionale, permitand companiilor de toate dimensiunile sa comunice cu clientii, partenerii sau colegii lor din intreaga lume. Chiar si atunci cand oamenii sunt departe unul de celalalt, tehnologia face ca toata lumea sa poata colabora si comunica simplu.


Industrii care pot beneficia de accesul fara supraveghere


1. Retail
In industria de retail, serviciul de acces de la distanta fara supraveghere este esential acolo unde exista chioscuri si dispozitive de tip point-of-sale (POS). Managerii pot accesa de la distanta aceste dispozitive, chiar si atunci cand magazinele sunt inchise si nimeni nu le supravegheaza. Aceasta le permite sa verifice datele de vanzari, sa actualizeze sistemele si sa mentina inventarul fara a fi prezenti fizic la locatie.


2. Servicii IT si Suport
Industria de servicii IT si suport este una dintre cele mai mari beneficiare ale accesului de la distanta fara supraveghere. Echipele de suport trebuie sa acceseze sistemele clientilor si clientilor pentru a rezolva probleme, chiar si atunci cand acestia nu sunt la calculatoarele lor. Mentenanta de rutina, actualizarile software si depanarea pot fi realizate de la distanta fara a deranja clientii sau a le cere prezenta fizica.


3. Munca de Acasa
Cu tot mai multi oameni care lucreaza de acasa, accesul de la distanta la computerele de la birou a devenit esential. Accesul fara supraveghere permite angajatilor sa acceseze computerele lor de birou oricand pentru a incarca sau descarca fisiere si date, chiar si atunci cand nimeni nu este prezent la birou. De asemenea, permite managerilor de proiect si liderilor echipelor sa supravegheze progresul muncii fara a fi nevoie ca angajatul sa fie online sau prezent, ceea ce este valoros in industrii precum IT, finante, sanatate si educatie.


4. Semnalizare Digitala si Multimedia
Pentru afaceri implicate in semnalizarea digitala sau publicitatea multimedia, accesul fara supraveghere este crucial. Permite gestionarea ecranelor de la distanta, depanarea problemelor tehnice, actualizarea software-ului si firmware-ului si chiar schimbarea continutului de la distanta. Aceasta elimina necesitatea vizitelor fizice la dispozitivele de la distanta pentru gestionarea continutului, facilitand furnizarea de suport si mentenanta continua.


Acestea sunt doar cateva exemple de modul in care diferite industrii pot utiliza puterea Accesului Fara Supraveghere pentru a imbunatati eficienta, a reduce timpul de nefunctionare si a simplifica operatiunile.

SAM Romania este partener oficial AnyDesk

Companii care au ales solutiile AnyDesk

Samsung AnyDesk
LG Romania
Thales - Licenta AnyDesk Solo
SAP - Licenta AnyDesk Solo

PRET

Licenta AnyDesk SOLO – abonament anual

 

Licenta AnyDesk STANDARD – abonament anual

 

Licenta AnyDesk ADVANCED – abonament anual

 

SAM Romania Valori

Solicita oferta

Formular Solicita Oferta de Pret

Doresti sa primesti informatii prin email despre noutati, oferte, invitatii la webinarii, traininguri si alte evenimente?


Aboneaza-te la newsletterul nostru.