• 0724.209.035
  • contact@sam-romania.ro
  • Bucuresti, Romania

Cisco Webex

Istoria Cisco Webex

 

WebEx, așa cum era numit anterior, a fost format în 1995 de Subrah Iyar și Min Zhu.

Alte figuri notabile de la WebEx l-au inclus pe fostul presedinte al Zoom, Dave Berman. La WebEx, Berman a fost director al vânzărilor și serviciilor la nivel mondial.

 

Prima ofertă publică a WebEx a fost în 2000.

 

În 2005, WebEx a achiziționat Intranets.com. Această achiziție a permis WebEx să ofere și să ofere clienților săi instrumente de colaborare online. De exemplu, WebEx a putut oferi instrumente de colaborare, cum ar fi partajarea de documente și calendare, în timp ce Intranets.com ar putea oferi acces la mediul de comunicații Webex.

 

WebEx a fost listată pe Piața Națională NASDAQ și pe Piața Globală Select NASDAQ în 2006. Un an mai târziu, Cisco Systems a achiziționat compania. Cisco a cumpărat WebEx pentru a concura cu Microsoft și cu alți furnizori de software de colaborare. A fost redenumit Webex Meetings în aprilie 2018.

 

Cisco a lansat un nou serviciu în 2014. Produsul a fost redenumit Cisco Spark în 2015 și redenumit Cisco Webex Teams în aprilie 2018. Serviciul a devenit oficial Cisco Webex Teams, cu o nouă interfață de utilizator, în iunie 2018.

 

În aprilie 2018, suita Webex a fost creată ca o fuziune a platformei de conferințe web Cisco Webex și a aplicației de colaborare a echipei Cisco Spark. Acest lucru a fost făcut pentru a consolida portofoliul de tool-uri de colaborare al Cisco.

Cisco Webex Suite

 

 

Cisco Webex este prima soluție si cea mai bună din lume, construită special pentru modul de lucru hibrid.

 

Aceasta consolidează următoarele instrumente pentru toate tipurile de lucru în echipă:

 

Calling
Astăzi lucrăm de oriunde – de acasă, de la birou și de pe drum – iar Webex Calling este solutia sigură care isi face treaba foarte bine și fără întreruperi.
Solutia Cisco Webex Calling este utilizata cu încredere în întreaga lume de către peste 40 milioane de utilizatori în fiecare zi, Calling integrează întâlnirile, mesageria și centrul de contact într-o experiența excelenta de comunicare.
Webex Calling va oferă experiențe de clasă enterprise, performanță și control la scară, cu funcții puternice de apelare VoIP și management dintr-un singur panou.

 

Meetings
Cisco Webex Meetings redefinește experiența modernă de meeting prin utilizarea videoconferințelor intr-un mod inteligent pentru a rezolva orice provocare a lucrului in mod hybrid.
Webex Meetings face colaborarea în timp real interactivă și captivantă. Aceasta deblochează o productivitate mai mare cu funcții bazate pe inteligență artificială care ajută echipele să realizeze mult mai multe activitati în întâlnirile lor.

 

Messaging
Pentru a continua sa lucrati între întâlniri, aveți nevoie de mesaje care să stimuleze colaborarea oricând și oriunde. Cisco Webex Messaging face posibilă conectarea înainte, în timpul sau după întâlniri cu funcții avansate pentru mesagerie de grup, partajare de fișiere și multe altele.
Vă permite să colaborați cu oricine din interiorul sau din afara organizației dvs. di vă ajută să colaborați între aplicații, oferindu-vă posibilitatea de a edita documente în comun și de a utiliza multe dintre aplicațiile dvs. preferate, totul fără a părăsi Webex.

 

Polling
Slido în Webex este un instrument de implicare a publicului care oferă tuturor modalități noi de a fi auziți, de a împărtăși și de a rămâne implicați. Capacitățile de sondaj de ultimă generație și de întrebări și răspunsuri Slido vă pot energiza publicul și pot crea un angajament semnificativ, oferind participanților posibilitatea de a interacționa la scară larga.
Aceasta solutie incurajează o cultură incluzivă prin democratizarea discuțiilor și făcând posibilă colectarea feedback-ului publicului pentru a îmbunătăți procesul decizional. De asemenea ajută la construirea de conexiuni mai puternice, facilitând legăturile de echipă, creând transparență și construind încrederea între lideri și angajați.

 

Events
Indiferent dacă planificați un eveniment virtual, in mod hibrid sau în persoană, Webex Events face posibilă construirea cu ușurință a evenimentelor cu valoare ridicată de productivitate.
Streamingul flexibil vă permite să sporiți valoarea lucrului cu ajutor de la bannere, logo-uri, suprapuneri și fundaluri personalizate. Funcții precum traduceri în timp real, sondaje și aplicații pentru evenimente mobile de marcă permit o experiență mai bună și o valoare mai mare a evenimentului.
Cisco Webex Events este o singură platformă de gestionare a evenimentelor care facilitează gestionarea tuturor activitatilor, de la înregistrarea evenimentului și emiterea de bilete până la implicarea participanților, sponsorizare și urmărirea post-eveniment etc..

Cisco Webex

Cisco Webex Meetings

 

Video – introducere

 

Experiențe video de pe orice dispozitiv:

 

Colaborați eficient cu clienții, partenerii și colegii prin partajarea video integrată, voce și conținut
Conectați-vă în siguranță de oriunde de pe orice dispozitiv (desktop, mobil, web, dispozitive video) cu o experiență simplă și consecventă
Combinați dispozitivele video Webex Rooms cu Webex Meetings pentru o rentabilitate impresionantă a investiției, o eficiență mai bună și o experiență excelentă

 

Nu sunt necesare descărcări și pluginuri. Alăturați-vă din aplicația web Webex pentru cea mai bună experiență de browser, cu funcționalitate completă de întâlnire pe toate browserele majore
Adăugați @webex la invitația la întâlnire pentru cea mai simplă experiență de programare disponibilă, chiar și pe dispozitivele mobile

 

Aduceți Asistentul Webex în întâlnirile dvs. pentru transcrieri, momente importante și multe altele
Fiti mai incluziv cu traducerea în timp real în peste 100 de limbi

 

Aflați mai multe despre persoanele pe care le întâlniți cu People Insights

 

Se integreaza cu instrumentele tale preferate: Microsoft Teams, Slack, Google Calendar, Workplace by Facebook și multe altele.

 

Livrat pe o platformă globală sigură, scalabilă, pentru o experiență fără compromisuri
Securitate ridicata, cu mai multe straturi, fără a compromite experiența utilizatorului

 

Management printr-un singur panou cu Webex Control Hub.

 

 

Deși era digitală a făcut mai ușoară conectarea peste granițe fără costurile și necazurile de călătorie, conexiunea umană este totuși critică. Videoclipul a saturat fiecare colț al interacțiunilor noastre zilnice, de la rețelele sociale până la apelurile personale cu prietenii și familia.
Afacerile puternice încep cu relații puternice. Și relațiile puternice sunt construite pe baza unei comunicări puternice.
De aceea, Cisco Webex Meetings pune video pe primul plan al comunicării și colaborării, pentru a permite sutelor de milioane de oameni să se intalneasca online.

 

Video – optiuni de personalizare

 

Personalizați modul în care doriți să lucrați și pe cine doriți să vedeți în întâlnirea dvs. cu videoclipuri multistream de înaltă definiție. Adăugați camerele noastre premiate Webex și dispozitivele video de birou la întâlnirea dvs. pentru experiențe realiste.

 

Personalizați modul în care doriți să vizualizați întâlnirea cu opțiuni de aspect, inclusiv vorbitor activ și cinci participanți. Alegeți un aspect video pe ecran complet cu posibilitatea de a comuta la o vizualizare în grilă care arată ferestre de dimensiuni egale pentru până la 25 de fluxuri video simultan.

 

Comutați înainte și înapoi între distribuirea conținutului și videoclipul dvs., în funcție de preferințele dvs. de întâlnire. Navigați cu ușurință în întâlnirea dvs. cu bara de control centralizată pentru acces ușor la toate comenzile întâlnirii.
Blocați și fixați videoclipurile individuale, astfel încât să vă puteți concentra asupra participantului pe care îl alegeți și să vedeți reacțiile acestuia sau să măriți și să micșorați pentru a vedea mai puține sau mai multe persoane. De asemenea, puteți atrage persoane sau conținut pe „scenă” pentru o vizualizare personalizată, adaptată preferințelor dvs.
Găzduiește sesiuni de întrebări și răspunsuri, chat în mod privat sau public cu participanții în timpul unei întâlniri și monitorizează interesul prin sondaje în timp real. Personalizați-vă aspectul cu fundaluri virtuale sau neclare acceptate pe platformele iOS, Android, Mac și Windows.

 

Personal rooms


Întâlnește colaboratorii foarte simplu si repede în “camera ta personala”. Programați-vă din timp sau lăsați camera deschisă, blocati-o și admiteți cu ușurință oamenii care vă așteaptă în hol.
Dacă nu sunteți disponibil pentru a participa la întâlnirea dvs., alegeți o gazdă alternativă pentru a începe și a rula întâlnirea în camera dvs. personală. Economisiți timp și alăturați-vă la Cisco Webex Meetings din aplicația Webex sau continuați cu ușurință discuțiile cu mesageria în aplicația Webex după încheierea întâlnirilor.

 

Partajarea documentelor, a aplicațiilor și a ecranului

 

Partajați o aplicație sau întregul ecran cu participanții la distanță în timp real. Participanții pot prelua controlul și pot partaja conținutul sau pot adnota pe al tău.

 

Din mers, partajați conținutul sau ecranul dvs. din browser, dispozitive Android sau iPhone sau iPad. Cu aplicația desktop Webex, partajați cu ușurință ecranul fără fir prin Partajarea de proximitate.

 

Crystal-clear, integrated audio

 

Oferiți o experiență interactivă de întâlnire cu sunetul integrat Webex Meetings — disponibil prin rețeaua telefonică publică comutată Cisco Webex (PSTN) sau Webex Cloud Connected Audio administrată de compania dumneavoastră sau de un furnizor de servicii certificat.
De asemenea, puteți utiliza o serie de opțiuni audio de la terți. Alegeți taxă sau taxă gratuită, sau apelare sau apelare înapoi.
Sau oferiți participanților opțiunea de a se conecta utilizând Voice over IP (VoIP) sau audio încorporat al computerului. Suportul audio în bandă largă folosind VoIP oferă o calitate audio remarcabilă, chiar și în rețele cu lățime de bandă redusă.

 

Call me

 

Pune-ți întâlnirea să te sune. Pur și simplu introduceți numărul dvs. de telefon sau dispozitivul video preferat când începe întâlnirea, iar întâlnirea vă va suna – fără apelare, fără parole. Webex Meetings poate detecta, de asemenea, sistemele video activate pentru proximitate (on-premises sau înregistrate în cloud) și prepopulează acele adrese video pentru un acces ușor.

 

Experiențe simple și rapide

 

Nu sunt necesare descărcări sau plug-in-uri, nu apelați sau bâjbâiți cu cabluri, coduri sau integrări. Doar un singur buton de apăsat, chiar și pe dispozitivele de cameră video Webex. Alăturați-vă de pe orice dispozitiv la alegere, inclusiv dispozitive video desktop, mobile, browser, terțe părți bazate pe standarde.
Aveți o experiență constantă de întâlnire, indiferent de modul în care vă alăturați. Obțineți cea mai simplă experiență de programare de pe piață astăzi, chiar și pe dispozitivele dvs. mobile. Programați și alăturați-vă direct de pe desktop pentru cea mai rapidă intrare în întâlnirile dvs.
Partajați chiar și conținut direct pe dispozitivul dvs. video, fără a fi nevoie să apelați la întâlnirea dvs.

 

Live polling and Q&A with Slido

 

Realizează experiențe de întâlnire interactive, incluzive și perspicace cu Slido. Slido include un set divers de opțiuni de sondare și funcții de întrebări și răspunsuri care vă permit să creați un angajament semnificativ, să promovați o cultură incluzivă și să construiți conexiuni mai puternice.

 

Sondajele live includ tipuri de sondaje cu opțiuni multiple, nor de cuvinte, chestionare, evaluare, text deschis și clasare, astfel încât să puteți personaliza eficient pentru fiecare întâlnire. Întrebări și răspunsuri live le permite gazdelor să colecteze întrebări în avans, să revizuiască întrebările primite pentru a aborda cele mai importante subiecte și să afișeze întrebări live. Participanții pot să vadă și să voteze reciproc întrebările celuilalt, împingând cele mai relevante în top.

 

Folosește idei sau opinii în câteva secunde, indiferent dacă există zece sau sute de oameni cu nori de cuvinte. Permiteți participanților să stabilească subiecte importante ale întâlnirii cu un sondaj de clasare. Creați un spațiu sigur în care toată lumea se simte confortabil să participe, abordând întrebări anonime în întrebări și răspunsuri.

 

Înregistrați-vă cu echipa pentru a vă asigura că vocea tuturor este auzită printr-un sondaj simplu. Faceți spărgătoare de gheață pentru noii colegi de echipă cu sondaje cu alegere multiplă. Lucrați asincron prin deschiderea unui sondaj înainte sau după întâlniri pentru a include pe toată lumea, indiferent de fusul orar. Acestea sunt doar câteva exemple de ceea ce poți face cu Slido în întâlnirile tale.

Cisco Webex Meetings

Cisco Webex Assistant

 

Webex Assistant pentru Webex Meetings este primul asistent digital în cadrul întâlnirilor pentru întreprindere. Funcționat cu inteligență artificială și activat vocal cu „OK Webex” vă permite să automatizați sarcinile obișnuite ale întâlnirilor, astfel încât să vă puteți concentra pe interacțiunea cu alți participanți.

 

Webex Assistant for Meetings oferă transcriere în timp real și subtitrări cu acuratețe a cuvintelor de conducere, ceea ce poate fi util în special pentru participanții cu deficiențe de auz. Utilizați una dintre cele trei moduri de a captura anumite puncte: Cereți Asistentului Webex să ia o notă, să o evidențieze singur sau să capteze automat nota cu cuvinte de declanșare predeterminate.

 

Transcrierile înregistrate vă asigură că nu pierdeți niciodată un detaliu al întâlnirii, iar etichetarea vorbitorului din transcriere vă permite să știți exact ce a spus cine. În cele din urmă, funcțiile de după întâlnire vă permit să editați evidențieri, note și transcrieri; creați și împărtășiți momentele și rezumatele întâlnirilor cu echipa dvs.; și căutați în toate întâlnirile dvs. înregistrate folosind căutarea prin cuvinte cheie, astfel încât să puteți găsi locul exact unde s-a discutat ceva.

 

Webex este singurul furnizor cu management intern al datelor, păstrându-vă securitatea. Alți furnizori de conferințe depind de terți pentru transcriere, ceea ce vă expune datele la riscuri suplimentare de securitate.

 

Barierele lingvistice nu ar trebui să mai fie un impediment pentru întâlnirile grozave, deoarece Webex acceptă traducerea în timp real din engleză în peste 100 de limbi. Utilizatorii aleg limba preferată, iar subtitrările sunt apoi furnizate în limba respectivă, de la armeană la zulu. Acest lucru poate ajuta, de asemenea, să înțeleagă pentru cei care nu sunt vorbitori nativi de engleză și să ofere o mai mare accesibilitate pentru participanții surzi și cu deficiențe de auz.

 

Beneficii Cisco Webex Assistant

 

Productivitate – Comenzile vocale automatizează sarcinile banale ale întâlnirilor, astfel încât să vă puteți concentra pe finalizarea lucrurilor.
Acuratețe și păstrare a evidențelor – Transcrierile și evidențele întâlnirilor înseamnă că nu trebuie să pierdeți niciodată un alt detaliu.

 

Accesibilitate – Participanții cu deficiențe de auz pot citi subtitrări și pot primi informații ulterioare, cum ar fi note și momente importante ale întâlnirii sau chiar o transcriere înregistrată a întregii întâlniri.

 

Personalizare – Cu Webex Assistant for Devices, utilizatorii pot accesa acum abilitățile Webex Assistant. Cu abilitățile Asistentului Webex, organizațiile pot personaliza comenzile pentru Dispozitivul lor. Utilizatorii pot lucra cu dezvoltatori și parteneri terți pentru a crea comenzi specifice pentru nevoile lor de afaceri.

 

Ziua ta este plină de întâlniri. Probabil că petreceți prea mult timp pe sarcini banale de întâlnire – lucruri care împiedică progresul, cum ar fi luarea de note. Dacă am putea automatiza aceste activități comune, ne-ar elibera să ne concentrăm pe realizarea lucrurilor.

 

Cisco Webex Assistant – Transforma cuvintele în acțiune

 

O altă provocare a întâlnirilor este cum să extragem cea mai mare valoare din ele – nu doar în timpul, ci și după întâlnire. Având elementele evidențiate, transcrieri și acțiuni, toate livrate într-un singur loc înseamnă că le puteți distribui cu ușurință și aloca sarcini. Puteți chiar să căutați în toate transcrierile de înregistrare pentru a găsi locul exact în care a fost spus ceva important pentru dvs. Aceasta este valoarea adevărată:

 

Transcriere live – Subtitrările difuzate în timpul întâlnirii pot fi activate sau dezactivate în orice moment al întâlnirii și afișate în panoul din dreapta.

 

Extindere limbă – Acum disponibil pentru Webex Assistant for Devices, utilizatorii pot interacționa cu dispozitivul lor în spaniolă, japoneză, franceză și germană. Utilizatorii pot interacționa în limba preferată prin simpla schimbare a setărilor dispozitivului.

 

Subtitrări – Subtitrările oferă o mai mare accesibilitate pentru participanții cu deficiențe de auz, care pot alege să urmărească textul în treimea inferioară a ecranului.

 

Cele mai importante momente ale întâlnirii – Gazda și participanții pot capta momentele importante în trei moduri: cuvinte declanșatoare activate prin voce, selectarea și evidențierea textului și comenzile vocale.

 

Comenzi vocale – Utilizarea „OK Webex” ca cuvânt de activare va solicita un răspuns vizual și sonor din partea Asistentului Webex; comenzile includ „Creați un element de acțiune/sarcină/notă, rezervați o cameră, extindeți o întâlnire etc.”

 

Înregistrarea transcrierilor – Activați înregistrarea în cadrul întâlnirii pentru a captura transcrierea post întâlnire; etichetarea vorbitorului în transcriere vă permite să știți exact ce a fost spus de către cine.

 

Căutare între întâlniri – După întâlnire, căutați toate transcrierile întâlnirii cu ajutorul cuvintelor cheie.

 

Vizualizarea și editarea momentelor evidențiate – Navigați la pagina Webex Meetings pentru a vizualiza momentele evidențiate și transcrierile după întâlnire; editați transcrierile și evidențierile și redați conținutul audio asociat.

 

Partajarea momentelor importante – Participanții pot selecta mai multe momente importante pentru a le partaja prin e-mail pentru o urmărire rapidă; trimiteți tuturor participanților la întâlnire, anumiți participanți sau adăugați e-mailuri personalizate.

 

Personalizarea comenzilor – Utilizatorii pot personaliza comenzile pentru Asistentul lor Webex pentru Dispozitiv cu abilități de Asistent Webex.

Cisco Webex App

 

Întâlnirile din aplicația Webex oferă audio și video de înaltă definiție cu funcționalități avansate care vă permit să vă personalizați experiența, să lucrați mai inteligent și să aveți conexiuni mai bune cu clienții, partenerii și colegii dvs.

 

Beneficii:

 

Securitate: conversațiile dvs. sunt ținute pe o platformă extrem de sigură, cu criptare end-to-end.
Flexibilitate: Lucrați de oriunde, pe orice dispozitiv, în orice moment.
Inteligență: inteligența artificială automatizează sarcinile și personalizează experiențele.
Captivant: facilitați sondajele în direct și întrebările și răspunsurile, partajarea ecranului, tablă albă și separați-vă în săli de lucru pentru o colaborare mai bogată.
Incluziv: profund integrat cu instrumentele populare de productivitate și de învățare.

 

Webex Assistant, asistentul dvs. digital în cadrul întâlnirii, va automatiza sarcinile obișnuite, cum ar fi transcrierea în timp real, luarea de note și momentele evidențiate ale întâlnirii, astfel încât să vă puteți concentra asupra întâlnirii

 

Limba nu mai este o barieră cu traducerea în timp real – din engleză în peste 100 de limbi

 

Cu eliminarea zgomotului și îmbunătățirea vorbirii, întreruperile enervante, cum ar fi lătratul câinilor, mașinile de tuns iarba și foșnetul hârtiei, vor fi de domeniul trecutului, astfel încât să puteți trimite cel mai bun sunet în întâlnirea dvs.

 

People Insights vă oferă mai mult context cu date relevante, profesionale și actualizate despre participanții la întâlnire.
Bucurați-vă de primele întâlniri simple, video, cu conținut audio și video de înaltă definiție multi-stream, cu aspecte personalizate, astfel încât să experimentați întâlnirea în felul dumneavoastră. Fiți oriunde și ajungeți la oricine de pe orice dispozitiv – desktop, mobil, web, dispozitive video – cu experiențe simple și consistente.

 

Partajați-vă ecranul, creați în comun pe o tablă, separați în sesiuni de grup și trimiteți/primiți feedback instantaneu non-verbal cu reacții și gesturi în timpul întâlnirii. Cu Slido, utilizați chiar și un set divers de sondaje live sau funcții de întrebări și răspunsuri pentru a crea experiențe de întâlnire interactive, incluzive și eficiente.

 

 

Cisco Webex Meetings Security

 

 

Webex Meetings permite angajaților globali și echipelor virtuale să colaboreze în timp real, ca și cum ar lucra în aceeași cameră. Întreprinderile, instituțiile și agențiile guvernamentale din întreaga lume se bazează pe soluțiile Webex Meetings. Aceste soluții ajută la simplificarea proceselor de afaceri și la îmbunătățirea rezultatelor pentru vânzări, marketing, formare, management de proiect și echipe de asistență.
Pentru toate aceste companii și agenții, securitatea este o preocupare fundamentală. Colaborarea online trebuie să ofere mai multe niveluri de securitate pentru sarcini care variază de la programarea întâlnirilor la autentificarea participanților la partajarea documentelor.

 

Cisco face ca securitatea să fie prioritatea principală în proiectarea, dezvoltarea, implementarea și întreținerea rețelelor, platformelor și aplicațiilor sale. Puteți încorpora soluțiile Webex Meetings în procesele dvs. de afaceri cu încredere, chiar și cu cele mai riguroase cerințe de securitate.

 

Cisco rămâne ferm angajat să se mențină lider în securitatea cloud.

Organizația Cisco Security and Trust lucrează cu echipe din întreaga companie pentru a construi securitatea, încrederea și transparența într-un cadru care sprijină proiectarea, dezvoltarea și operarea infrastructurilor de bază pentru a îndeplini cele mai înalte niveluri de securitate în tot ceea ce face.

 

Modelul de securitate Webex este construit pe aceeași bază de securitate gravată adânc în procesele Cisco.

 

Cisco urmează în mod constant elementele de bază pentru a dezvolta, opera și monitoriza în siguranță serviciile Webex.


Cisco Webex data center security

 

Webex este o soluție software-as-a-service (SaaS) furnizată prin Webex Cloud, o platformă de livrare de servicii extrem de sigură, cu performanță, integrare, flexibilitate, scalabilitate și disponibilitate de vârf în industrie. Webex Cloud este o infrastructură de comunicații creată special pentru comunicații web în timp real.

 

Sesiunile de întâlnire Webex folosesc echipamente de comutare situate în mai multe centre de date din întreaga lume. Centrele de date Cisco sunt utilizate pentru majoritatea serviciilor Webex Cloud.

Centrele de date Amazon Web Services (AWS) și Microsoft Azure compatibile cu SOC2 și ISO sunt, de asemenea, folosite pentru a furniza servicii suplimentare în instanțele cloud private.
Aceste centre de date sunt amplasate strategic în apropierea principalelor puncte de acces la internet și folosesc fibră dedicată cu lățime de bandă mare pentru a direcționa traficul în întreaga lume.

 

În plus, Cisco operează locații de rețea Point-of-Presence (PoP) care facilitează conexiunile backbone, peering-ul pe internet, backup global al site-ului și tehnologii de stocare în cache pentru a îmbunătăți performanța și disponibilitatea pentru utilizatorii finali.

 

Physical security

 

Securitatea fizică la centrul de date include supravegherea video pentru facilități și clădiri și two-factor identification pentru intrare. În centrele de date Cisco, accesul este controlat printr-o combinație de cititoare de insigne și controale biometrice. În plus, controalele de mediu (de exemplu, senzori de temperatură și sisteme de stingere a incendiilor) și infrastructura de continuitate a serviciului (de exemplu, alimentarea de rezervă) ajută la asigurarea că sistemele funcționează fără întrerupere.

 

Serverele centrelor de date sunt segmentate în „zone de încredere”, pe baza sensibilității infrastructurii. De exemplu, bazele de date sunt „în cușcă”, infrastructura de rețea are camere dedicate și toate rafturile de echipamente sunt blocate. Doar personalul de securitate Cisco și vizitatorii autorizați însoțiți de personalul Cisco pot intra în centrele de date.
Rețeaua de producție Cisco este o rețea de mare încredere: doar foarte puțini oameni cu niveluri ridicate de încredere au acces la rețea.

 

Infrastructure and platform security

 

Securitatea platformei cuprinde securitatea rețelei, a sistemelor și a întregului centru de date Webex. Toate sistemele sunt supuse unei analize amănunțite de securitate și unei validări de acceptare înainte de implementarea în producție, precum și printr-o consolidare continuă regulată, corecție de securitate și scanare și evaluare a vulnerabilităților.

 

Serverele sunt consolidate folosind Ghidurile de implementare tehnică de securitate (STIG) publicate de Institutul Național de Standarde și Tehnologie (NIST). Firewall-urile protejează perimetrul rețelei. Listele de control al accesului (ACL) separă diferitele zone de securitate.

 

Sistemele de detectare a intruziunilor (IDS) sunt în vigoare, iar activitățile sunt semnate și monitorizate în mod continuu. Scanările de securitate interne și externe zilnice sunt efectuate pe Webex. Toate sistemele sunt întărite și reparate ca parte a întreținerii regulate. În plus, scanarea și evaluările vulnerabilităților sunt efectuate în mod continuu.
Continuitatea serviciului și recuperarea în caz de dezastru sunt componente critice ale planificării securității. Proiectarea centrelor de date Cisco cu backup la nivel mondial și disponibilitate ridicată ajută la activarea failoverului geografic a serviciilor Webex. Nu există un singur punct de eșec.

 

Cisco Webex application security

 

Toate comunicările dintre aplicațiile Webex înregistrate în cloud, dispozitivele Webex și serviciile Webex au loc prin canale criptate. Webex utilizează protocolul TLS cu versiunea 1.2 sau ulterioară, cu suite de criptare de înaltă rezistență pentru semnalizare.
După ce o sesiune este stabilită prin TLS, toate fluxurile media (VoIP audio, video, partajarea ecranului și partajarea documentelor) sunt criptate.

 

Mediile criptate pot fi transportate prin UDP, TCP sau TLS. Cisco preferă și recomandă cu tărie UDP ca protocol de transport pentru fluxurile media de voce și video Webex.
Acest lucru se datorează faptului că TCP și TLS sunt orientate spre conexiune și protocoale de transport concepute pentru a furniza în mod fiabil date ordonate corect către protocoalele de nivel superior. Folosind TCP sau TLS, expeditorul va retransmite pachetele pierdute până când acestea sunt confirmate, iar receptorul va tampona fluxul de pachete până când pachetele pierdute sunt recuperate. Pentru fluxurile media prin TCP sau TLS, acest comportament se manifestă ca latență/jitter crescută, care, la rândul său, afectează calitatea media experimentată de participanții la apel.

 

Pachetele media sunt criptate folosind coduri bazate pe AES 256 sau AES 128. Aplicația Webex și dispozitivele de cameră Webex folosesc AES-256-GCM pentru a cripta media; aceste chei de criptare media sunt schimbate prin canale de semnalizare securizate prin TLS. Dispozitivele SIP și H323 care acceptă criptarea media cu SRTP pot folosi AES-256-GCM, AES-128-GCM sau AES-CM-128-HMAC-SHA1 (AES-256-GCM este cifrul de criptare media preferat de Webex).

 

Zero Trust Security based end-to-end encryption

 

Pentru întâlnirile standard, în care dispozitivele și serviciile folosesc SRTP pentru a cripta media hop cu hop, serverele media Webex au nevoie de acces la cheile de criptare media pentru a decripta media pentru fiecare segment de apel SRTP. Acest lucru este valabil pentru orice furnizor de conferințe care acceptă SIP, H323, PSTN, înregistrare și alte servicii care utilizează SRTP.

 

Cu toate acestea, pentru companiile care necesită un nivel mai ridicat de securitate, Webex oferă și criptare end-to-end pentru întâlniri. Cu această opțiune, Webex Cloud nu are acces la cheile de criptare utilizate de participanții la întâlnire și nu poate decripta fluxurile media ale acestora. Criptarea end-to-end bazată pe Webex Zero Trust Security utilizează protocoale de urmărire standard pentru a genera o cheie de criptare a întâlnirii partajată (Messaging Layer Security (MLS)) utilizată pentru a cripta conținutul întâlnirii (Secure Frame (S-Frame)).

 

Cu MLS, cheia de criptare a întâlnirii este generată de aplicația/dispozitivul Webex al fiecărui participant, folosind o combinație între cheia publică partajată a fiecărui participant și cheia privată a participantului (niciodată partajată). Cheia de criptare a întâlnirii nu traversează niciodată cloudul și este rotită pe măsură ce participanții se alătură și părăsesc întâlnirea.

 

Cu criptarea end-to-end, toate datele întâlnirii (voce, video, chat etc.) generate de aplicația Webex și dispozitivele Webex sunt criptate folosind cheia de criptare a întâlnirii derivată local, iar aceste date nu pot fi descifrate de serviciul Webex.

 

Tipurile de întâlniri criptate end-to-end sunt disponibile pentru Webex Meetings. Când criptarea end-to-end este activată, serviciile Webex și punctele finale care au nevoie de acces la cheile întâlnirii pentru a decripta conținutul (de exemplu, dispozitivele care utilizează SRTP în care criptarea este efectuată hop cu hop) nu sunt acceptate. Acest lucru restricționează participanții la întâlnire la cei care folosesc aplicația Webex sau dispozitivele Webex înregistrate în cloud și exclude servicii precum înregistrarea în rețea, recunoașterea vorbirii etc.

 

Dacă organizația dvs. are Video Mesh în rețea, administratorul dvs. poate activa întâlniri private, contactând reprezentantul contului dvs. Această caracteristică îmbunătățește securitatea întâlnirii dvs. prin oprirea media de la sediul dvs. Când programați o întâlnire privată, media se termină întotdeauna pe nodurile Video Mesh din rețeaua dvs. corporativă, fără nicio cascadă în cloud.

 

Protejarea conținutului întâlnirii stocat în Cisco Webex Cloud

 

Serviciul Webex vă permite să stocați în siguranță înregistrările și transcrierile întâlnirilor în Webex Cloud. Aceste fișiere sunt criptate individual și stocate în regiunea dvs.
Înregistrările și transcrierile întâlnirilor sunt criptate folosind cifrul de criptare AES-256-GCM. Aceste fișiere sunt protejate într-un mod similar cu fișierele și mesajele partajate în Webex Spaces.
Pentru fiecare întâlnire Webex este creat un container de întâlnire (similar cu un spațiu Webex) cu o cheie de criptare unică AES-256-GCM.
Când înregistrarea unei întâlniri este criptată și stocată în Webex Cloud; un mesaj este adăugat la containerul întâlnirii cu cheia folosită pentru a cripta fișierul și o adresă URL pentru locația fișierului criptat. Acest mesaj este criptat folosind cheia de criptare a containerului întâlnirii.

 

Utilizatorii care au permisiunea de a accesa containerul întâlnirii pot prelua înregistrările și transcrierile prin preluarea mesajului criptat care conține locația fișierului și cheia de criptare a fișierului și apoi decriptând acest mesaj folosind cheia de criptare a containerului întâlnirii.

 

Containerele de întâlniri folosesc același sistem de gestionare a cheilor (KMS) ca și Webex Messaging, permițând organizațiilor care folosesc serviciul Webex Meetings să implementeze servicii Hybrid Data Security (KMS local) și Bring Your Own Key (BYOK) pentru a îmbunătăți stocarea și protecția sigură a chei de criptare.

 

Stocarea, accesarea și ștergerea înregistrărilor

 

Administratorii pot defini o perioadă de păstrare pentru conținutul de întâlnire stocat în Control Hub, odată ce perioada de păstrare a fost atinsă, conținutul stocat va fi șters din Webex Cloud. Înregistrările pot fi, de asemenea, listate, exportate și șterse folosind API-ul Webex Recordings.

 

Înregistrările și transcrierile stocate în Webex Cloud pot fi:

 

Protejat cu parolă (parolele sunt stocate folosind SHA-2 (algoritm de hashing unidirecțional) și săruri)

 

Limitat numai utilizatorilor conectați

 

Gestionat de proprietarul conținutului din pagina sa Webex/aplicația Webex

 

De asemenea, administratorii pot permite utilizatorilor să înregistreze întâlniri pe computerele lor.

Cisco Webex Security

Cisco Webex Meetings – controale de lobby și identitate verificată

 

Lobby-ul Webex Meeting permite gazdelor întâlnirii (și co-gazdelor) să verifice și să gestioneze utilizatorii înainte ca aceștia să fie admiși la o întâlnire ca participant. Utilizatorii din lobby-ul întâlnirii sunt grupați și gestionați în trei categorii:

 

1. Signed-in (authenticated) utilizatori din companie
2. Signed-in (authenticated) utilizatori din afara companiei dumneavoastra
3. Unverified users – Unauthenticated Guest users, a caror identitate nu este verificata

 

Când o întâlnire este în desfășurare, gazda întâlnirii (și co-gazdă) care utilizează aplicații Webex sau dispozitive Webex sunt prezentate cu mesaje pentru a-i informa despre utilizatori noi în hol și controale pentru a admite acești utilizatori la întâlnire sau pentru a-i elimina din întâlnirea/lobby-ul
Comportamentul aplicației Webex este construit de la zero în jurul a cinci roluri, fiecare dintre ele având privilegii diferite.
Ele sunt descrise mai jos:

 

Host
Gazda programează și începe o întâlnire Webex. Gazda controlează experiența întâlnirii pentru toată lumea și ia decizii relevante în timp ce programează întâlnirea și în timpul acesteia.
Administratorul site-ului (un rol descris mai târziu) poate solicita multe dintre aceste controale. Dacă nu sunt mandatați, atunci gazda poate alege cum să securizeze întâlnirile.
În timpul programării sau în timpul unei întâlniri, gazda poate atribui cogazde, cărora li se oferă privilegii similare cu cele ale gazdei. Cohosts poate ajuta la îmbunătățirea productivității întâlnirilor. Dacă gazda întârzie sau nu poate participa, un cogazdă poate începe și gestiona întâlnirea. Cohosts pot, de asemenea, să asiste gazda cu gestionarea întâlnirilor, ceea ce este util pentru întâlniri mai mari.

 

Cohost
În timpul programării sau în timpul unei întâlniri, gazda poate atribui cogazde, cărora li se oferă privilegii similare cu cele ale gazdei. Cohosts poate ajuta la îmbunătățirea productivității întâlnirilor. Dacă gazda întârzie sau nu poate participa, un cogazdă poate începe și gestiona întâlnirea. Cohosts pot, de asemenea, să asiste gazda cu gestionarea întâlnirilor, ceea ce este util pentru întâlniri mai mari.

 

Presenter
Un prezentator poate partaja prezentări, aplicații specifice sau un întreg desktop. Prezentatorul controlează instrumentele de adnotare. Din punct de vedere al securității, prezentatorul poate acorda și revoca controlul de la distanță asupra aplicațiilor și desktopului partajate participanților individuali.

 

Panelist
Un panelist este în primul rând responsabil pentru a ajuta gazda și prezentatorul să mențină evenimentul fără probleme. Paneliștii pot fi desemnați în timpul programării sau promovați de gazdă din lista de participanți în timpul evenimentului. Gazda poate cere membrilor panelului să servească ca experți în materie, vizând și răspunzând la întrebările participanților într-o sesiune de întrebări și răspunsuri; răspunde la mesajele de chat publice și private; adnotarea conținutului partajat; sau gestionați sondajele native Cisco Webex ca coordonator de sondaj.

 

Attendee
Participanții nu au responsabilități sau privilegii de securitate decât dacă li se atribuie rolul de prezentator sau de gazdă.
În cele din urmă, administratorul site-ului și gazda pot permite unui participant să apuce mingea Webex (rolul de prezentator) oricând în timpul întâlnirii. Această setare este dezactivată în mod implicit.

 

Interpreter
Un interpret este responsabil pentru traducerea limbii vorbite de vorbitor într-o limbă interpretată atribuită de gazdă pe un canal audio separat pentru funcția de interpretare simultană. Gazda poate desemna interpreți în timpul programării sau în cadrul întâlnirilor.

 

Site administrator
Acest rol este autorizat pentru gestionarea conturilor, precum și pentru gestionarea și aplicarea politicilor pe site sau pe bază de utilizator. Administratorul poate alege capabilitățile Webex care sunt disponibile pentru toate celelalte roluri și utilizatori.

Cisco Webex Calling

 

Cisco Webex Calling (anterior Cisco Spark Call) este sistemul dvs. de telefonie în cloud. Toate apelurile și colaborarea la nivel business de care are nevoie organizația dvs.

Webex Calling (anterior Cisco Spark Call) este un sistem telefonic bazat pe cloud, parte a suitei de servicii de colaborare Cisco Webex. Este optimizat pentru întreprinderile mijlocii și oferă capabilitățile esențiale de apelare pentru afaceri de care este posibil să aveți nevoie. Cu Webex Calling, nu mai este nevoie să vă faceți griji cu privire la cheltuielile și complexitatea gestionării infrastructurii sistemului telefonic la sediul dumneavoastră.

 

Puteți alege dintr-o gamă largă de telefoane IP Cisco pentru a efectua și primi apeluri. Bucurați-vă de funcțiile de apelare cu care sunteți obișnuit dintr-un sistem telefonic tradițional pentru a vă ajuta să vă gestionați organizația fără probleme și să nu pierdeți niciodată un apel.

 

Dacă sunteți un angajat mobil sau sunteți în afara biroului, efectuați și primiți apeluri pe smartphone, computer sau tabletă, folosind aplicația Cisco Webex Teams.

 

Webex Calling (fostul Cisco Spark Call) se integrează perfect cu Webex Teams și Webex Meetings, astfel încât să puteți duce colaborarea în interiorul și în afara organizației dvs. la un nou nivel. Personalul, clienții și partenerii dvs. de afaceri pot efectua apeluri audio și video de înaltă definiție de la birou, de acasă sau din mers. Puteți partaja ecrane, fișiere și mesaje și puteți, de asemenea, să faceți o tablă albă, pentru a transforma orice apel într-o întâlnire productivă. De asemenea, puteți adăuga dispozitive Cisco Webex Board, Room sau de birou pentru a vă ajuta să profitați la maximum de Webex Teams and Meetings și să îmbunătățiți munca în echipă.

 

Caracteristici și beneficii Cisco Webex Calling

 

Telefoane pentru fiecare utilizator și locație de birou – Webex Calling (fost Spark Call) acceptă o gamă largă de telefoane IP Cisco din seria 7800 și 8800 pentru orice post și locație de birou: în biroul principal, într-o sucursală, în zone publice, într-o sală de conferințe sau în biroul dvs. de acasă. Toate conectate împreună prin serviciul de apelare Cisco Webex.

 

Capabilitati Private Branch Exchange (PBX) pentru apeluri de afaceri – Bun venit pentru apelanții companiei dvs. cu un recepționer virtual, grupuri de vânătoare și preluare, linii partajate și/sau casute vocale personalizate. Efectuați apeluri cu numere de extensie, numere de apelare directă către interior, URI-uri (adrese de e-mail) sau apelare pe bază de agendă. Bucurați-vă de funcțiile de la mijlocul apelului, inclusiv reluare, redirecționare și transfer.

 

Comunicare și colaborare îmbunătățite pentru dispozitivele mobile – Webex Calling vă permite să efectuați și să primiți apeluri pe laptop și dispozitive mobile oriunde v-ați afla, folosind aplicația Webex Teams. Cu aplicația Webex Teams, puteți îmbunătăți și mai mult comunicarea cu un set bogat de mesaje, partajare de ecran și fișiere și capabilități de întâlniri.

 

Security and encryption – Securizează-ți comunicațiile și protejează-ți afacerea de amenințări. Webex Calling (fost Spark Call) criptează înregistrarea telefonului, activarea, semnalizarea apelurilor și fluxurile audio și video, precum și mesageria vocală. Chiar și managementul este sigur, deoarece toate interfețele administrative și ale utilizatorului final sunt criptate.

 

Simple cloud management – Cisco Webex Calling este simplu și intuitiv de furnizat, gestionat și utilizat. Ne ocupăm de Webex Cloud, astfel încât să vă puteți concentra pe conducerea afacerii dvs. Webex Control Hub oferă o interfață simplă pentru IT pentru a face modificări, iar un portal de auto-administrare înseamnă că utilizatorii pot gestiona setările și preferințele de bază pentru ei înșiși.

 

Daca aveti nevoie de ajutor in instalarea si configurarea solutiei Cisco Webex, SAM Romania are un portofoliu bogat de servicii Cisco si va poate pune la dispozitie specialistii necesari.

Frequently Asked Questions

Webex Meetings este serviciul Cisco de conferințe web și video bazat pe cloud, care permite echipelor globale și virtuale să colaboreze pe dispozitive mobile și sisteme video în timp real.

Da, exista si un plan gratuit. Veți avea întâlniri cu 100 de participanți, video HD, partajare a ecranului, mesagerie, tablă interactivă, o cameră personală și multe altele.

Da. Când faceți clic pe linkul primit in invitația de pe e-mail, aplicația Webex Meetings se descarcă automat. De asemenea, îl puteți descărca de pe webex.com. Dacă doriți să vă alăturați fără să descărcați nimic, puteti sa va conectati din browser.

Cisco Romania - Switch Cisco Catalyst C9300-24P-A
Cisco CCIE Romania
CISCO CCNP Romania

OFERTA Cisco Webex

 

 

In oferta noastra se regasesc toate licente Cisco necesare pentru o solutie completa Webex. 

Pret Cisco Webex

 

Produsele pot fi achizitionate doar de catre persoane juridice.

 

Pentru a obtine o cotatie rapida, va rugam sa completati formularul alaturat sau sa ne trimiteti un email la adresa:

contact@sam-romania.ro.

 

 

In functie de volumul cererii si promotiile aflate in derulare oferim discount aditional.

 

Raspundem rapid la orice solicitare – Intocmim orice cotatie in cateva minute – Respectam intotdeauna termenul de livrare

Solicitati oferta
Pentru alte recomandari verificati categoria: