• contact@sam-romania.ro
  • Bucuresti, Romania

Ce este si ce inseamna AnyDesk?

Cu ajutorul AnyDesk, poti accesa dispozitive aflate in alte locatii si interactiona cu ele ca si cum ar fi dispozitive locale. Desktopurile la distanta pot fi utilizate pentru suport si mentenanta de la distanta, colaborare online, munca remote si multe altele. AnyDesk iti ofera o gama variata de functii bine gandite, adaptate nevoilor tale, pentru a-ti asigura cea mai buna experienta de utilizare posibila.

Anydesk Romania

Cumpara AnyDesk online

Cumpara licente AnyDesk direct din magazinul nostru online SAMstore.ro.
Beneficiezi de cele mai mici preturi de pe piata si livrare rapida.

Oferta limitata!

Beneficii AnyDesk


Suport la distanta
Software-ul de asistenta la distanta iti permite sa oferi suport exceptional de oriunde. Indiferent daca furnizezi servicii pentru clienti sau asistenta tehnica, poti rezolva problemele tehnice si oferi suport rapid si eficient cu ajutorul solutiei de desktop la distanta AnyDesk.


Acces la distanta
Accesul la distanta este capacitatea de a accesa un computer sau o retea de la distanta. Printre utilizarile obisnuite se numara accesarea si controlul echipamentelor dintr-un punct central, lucrul pe statii de lucru remote sau monitorizarea proceselor confidentiale de oriunde.


Munca remote
Permite angajatilor tai sa lucreze de oriunde s-ar afla. Cu ajutorul AnyDesk, accesul la fisiere si dispozitive devine simplu si rapid. O gama variata de functii iti ofera flexibilitatea de a transforma orice loc intr-un spatiu de lucru. Licenta AnyDesk functioneaza fluent si eficient, chiar si in conditii de latime de banda redusa.

AnyDesk – Facilitarea conexiunilor desktop la distanta


Agenda de contacte
Gestioneaza-ti contactele si conexiunile cu ajutorul agendei de contacte integrate si vezi cine este online. Conecteaza-te rapid cu persoanele salvate sau cu dispozitivele din sesiunile recente. Agenda de contacte este disponibila si pe dispozitivul tau Android si iti sincronizeaza automat contactele.


Transfer de fisiere
Clipboard-ul AnyDesk iti permite sa transferi eficient text, capturi de ecran si multe altele intre dispozitivele tale locale si cele la distanta. De asemenea, poti transfera fisiere in siguranta cu functia AnyDesk File Transfer si poti gestiona fisierele locale cu ajutorul File Manager.


Imprimare la distanta
Ai nevoie sa tiparesti un document de pe un dispozitiv aflat la distanta? Alege pur si simplu imprimanta AnyDesk, iar lucrarea de tiparire va fi trimisa catre dispozitivul tau local. Selecteaza
imprimanta locala si documentul va fi imprimat direct la locatia ta. Functia de imprimare la distanta este rapida si usor de configurat.


Acces fara supraveghere
Accesul fara supraveghere iti permite sa intri in siguranta pe un dispozitiv la distanta, chiar si atunci cand nimeni nu este prezent. Seteaza pur si simplu o parola si acceseaza dispozitivele tale oricand, fara a depinde de cineva pentru a accepta cererea de conexiune. Functia de acces fara supraveghere este usor de utilizat si securizata.


Wake-On-LAN
Datorita functiei Wake-On-LAN, dispozitivele pot fi pornite din modul de repaus, permitandu-ti sa te conectezi la ele de la distanta. Dispozitivul este „trezit” de un alt dispozitiv aflat in aceeasi retea si care nu este in modul de repaus. Un „Magic Packet” este trimis catre dispozitivul la distanta pentru a-l activa.


Autentificare in doi pasi
Cu ajutorul autentificarii in doi pasi (2FA), poti adauga un strat suplimentar de securitate. Creeaza o parola unica bazata pe timp pentru dispozitivele la distanta, oferind un nivel suplimentar de protectie pentru Accesul fara Supraveghere. Vei primi un cod QR pe care trebuie sa-l scanezi pentru a utiliza dispozitivul tau.

 


Desktop la distanta personalizat


1. In Cloud sau pe Servere Locale
Oferim solutia noastra atat in Cloud, cat si pe servere locale. Solutia Cloud ruleaza pe o infrastructura globala de servere dependente pe care o furnizam noi. Mentenanta si actualizarile sunt incluse. Clienti personalizati sunt disponibili. Cu solutia On-Premises, poti gazdui AnyDesk pe propriile servere dintr-o retea izolata, gestionata de echipa ta IT. Toate datele raman in reteaua ta, pentru a respecta cerintele inalte de securitate. On-Premises este complet personalizabil.


2. Personalizare
Fa din AnyDesk solutia ta personalizata! Inlocuieste ID-ul AnyDesk cu un nume de utilizator personalizat si adauga un logo pentru a alinia software-ul tau de desktop la distanta cu identitatea brandului tau. De asemenea, poti configura permisiunile, privilegii, comportamentele implicite si multe alte functii pentru a adapta AnyDesk perfect nevoilor companiei tale. Afla mai multe despre optiunile noastre de personalizare.


3. Administrare
Gestionarea diferitelor grupuri de utilizatori cu AnyDesk este simpla. Setarile pentru toti clientii AnyDesk Romania dintr-un domeniu pot fi configurate si ajustate pentru Windows dintr-o locatie centralizata. Gestionarea tuturor setarilor dispozitivelor dintr-un punct central este posibila prin Politicile de Grup. Noii utilizatori sunt configurati rapid, actualizarile sunt implementate rapid, iar toate setarile pot fi gestionate centralizat.

Ce inseamna AnyDesk

Gestionarea conexiunilor la distanta cu Agenda de contacte


Stim cat de importanta este comoditatea si organizarea pentru un acces rapid si eficient la distanta. De aceea, AnyDesk iti ofera o Agenda de contacte clara si personalizabila.


Creaza Agenda de contacte
Gaseste toate contactele tale intr-un singur loc. Descopera Agenda ta personala, legata de contul tau, si editeaz-o direct din clientul AnyDesk sau pe my.anydesk II. De asemenea, poti folosi Agendele de contacte partajate de membrii echipei tale.


Gestioneaza contactele
Creeaza multiple Agende de contacte pentru a pastra o viziune de ansamblu si sorteaza toate tipurile de contacte in Agendele dedicate lor. Poti redenumi sau sterge Agendele de contacte pentru a ramane mereu organizat.


Organizeaza contactele
Agenda de contacte AnyDesk ofera multiple functii pentru o organizare si mai detaliata a contactelor, inclusiv etichete si optiuni multiple de vizualizare.


Alte avantaje:


Administrare IT
Ca administrator IT, poti organiza cu usurinta contactele. Este important sa le poti gasi rapid ori de cate ori ai nevoie. De aceea, Agenda de contacte este ideala pentru administratorii IT.


Colaborare
Proiectele online pot fi confuze si haotice deja. Instrumentul tau de Acces la distanta nu ar trebui sa le complice si mai mult. Foloseste pur si simplu etichete diferite pentru proiecte diferite in Agenda ta de contacte si colaboreaza mai eficient.


Economisirea timpului
Agenda de contacte AnyDesk este un adevarat economizor de timp. Nu va mai trebui sa ceri ID-ul sau aliasul pentru fiecare conexiune la distanta. In schimb, poti gasi contactele tale organizate frumos in Agenda de contacte, chiar si atunci cand treci de la un dispozitiv la altul.

 

 

AnyDesk – Desktop la distanta pentru Suport Clienti si Management IT


Optimizeaza solutiile IT si imbunatateste suportul clientilor cu software-ul de desktop la distanta fara intreruperi.
Permite echipei tale IT sa lucreze mai eficient si sa iti incante clientii, clientii si intreaga organizatie cu licenta AnyDesk Standard. Functiile bine gandite si beneficiile exceptionale te sprijina in imbunatatirea productivitatii si asigurarea continuitatii afacerii.


Puncte forte:


Securitate superioara
Ne preocupam de securitatea ta. Software-ul de desktop la distanta AnyDesk aduce o securitate robusta pentru conexiunile tale prin criptarea RSA 2048 cu schimb de chei asimetrice, care verifica toate conexiunile. Aplicam standarde de securitate de nivel militar.

 

Performanta de neegalat
Performanta economiseste timp pretios si este esentiala pentru a imbunatati capacitatea echipei IT. Datorita codec-ului video DeskRT, AnyDesk este inaintea vremurilor sale si garanteaza rate mari de cadre, latenta scazuta si utilizarea eficienta a latimii de banda pentru conexiuni remote fara intarzieri.


Eficienta maxima
Accelereaza timpul de impact. Iti oferim un implementare rapida. Foloseste un pachet MSI pentru a instala automat AnyDesk pe mai multe computere si pentru a configura dispozitivele conform necesitatilor tale. Sau foloseste interfata de linie de comanda pentru a automatiza AnyDesk cu scripturi.


Fiecare dispozitiv, toate sistemele de operare
Flexibilitatea este cheia rapiditatii. AnyDesk functioneaza pe o gama larga de sisteme de operare, dispozitive si chiar intre masini. Iti oferim conexiuni fluide intre platforme.


Personalizare
Servim nevoile companiei tale. Consola de management iti permite nu doar sa personalizezi clientul, dar si sa oferi un management avansat al utilizatorilor. Creeaza cu usurinta roluri personalizate, grupuri de utilizatori, precum si profile de permisiuni.


Administrare utilizatori facilitata
O buna vizualizare a managementului este esentiala pentru o administrare eficienta. Iti oferim posibilitatea de a replica usor structura companiei tale si de a organiza utilizatorii, clientii, licentele si sesiunile AnyDesk.

Ce este AnyDesk

AnyDesk – Transfer de fisiere la distanta pe toate dispozitivele si toate platformele


Partajeaza fisiere si foldere fara a avea nevoie de software suplimentar. Transferul de fisiere AnyDesk functioneaza pe toate dispozitivele si platformele majore. Nu exista restrictii. Partajeaza cate fisiere vrei si cat de des este necesar.


Eficienta si viteza
Transferul de fisiere AnyDesk este cel mai rapid si eficient mod de a partaja fisiere intre computere si servere. AnyDesk functioneaza pe toate dispozitivele, indiferent de sistemul de operare utilizat. Pentru utilizatorii Windows si OSX care necesita functii avansate de partajare a fisierelor, Transferul de fisiere AnyDesk ofera un Manager de fisiere cu optiuni complete de administrare si gestionare.


Usurinta in utilizare
Fie ca partajezi documente cu colegii si clientii, fie ca gestionezi foldere intre echipele IT, AnyDesk ofera timpi de transfer extrem de rapizi si o manipulare intuitiva. Datorita functionalitatii simple de copiere si lipire, Transferul de fisiere la distanta AnyDesk devine extrem de simplu. Initierea transferului de fisiere necesita doar cateva clicuri!

Configurare si control
Pentru a facilita controlul asupra clientului tau, partajarea fisierelor poate fi complet dezactivata in setarile de securitate. In plus, poti dezactiva accesul la fisierele salvate local pentru sesiuni individuale. AnyDesk iti retine preferintele pentru computerele si serverele la care te conectezi si te protejeaza de utilizarea abuziva.

Beneficii:


Lucreaza de oriunde
Transferul de fisiere cu AnyDesk este ideal pentru oricine are nevoie de acces la fisiere si foldere pe servere sau desktopuri la distanta, fie ca sunt in birou sau in afacerea acestuia. Cu licenta AnyDesk Solo, poti lucra de oriunde, in orice moment.


Standardele ridicate de securitate
Partajarea si transferul de fisiere la distanta cu AnyDesk sunt intotdeauna sigure, asigurandu-ti protectia datelor atunci cand partajezi fisiere pe desktopuri la distanta. Folosim criptare de nivel militar pentru a proteja datele tale de ochii curiosi.


Fara limite
Partajeaza fisiere fara nicio limitare. AnyDesk iti permite sa partajezi fisiere rapid si sigur, indiferent de dimensiunea acestora si ori de cate ori este necesar. Sesiunea de gestionare a fisierelor poate rula separat sau paralel cu o sesiune de control la distanta, in propriul sau tab.

 


Imprima de la distanta de oriunde cu AnyDesk


Rapid si convenabil
Imprimarea de pe un dispozitiv la distanta pe o imprimanta locala iti permite sa ai acces fizic la toate fisierele si documentele de care ai nevoie. Imprimanta AnyDesk este o imprimanta virtuala pe dispozitivul la distanta. Tot ce trebuie sa faci este sa stabilesti o conexiune la distanta. Chiar si in conditii de internet slab, transferul de joburi de imprimare este garantat.


Utilizare intuitiva
Inceperea imprimarii este foarte simpla. Trebuie doar sa selectezi imprimanta AnyDesk in dialogul de imprimare al oricarei aplicatii de pe computerul la distanta. Jobul de imprimare va fi trimis automat la imprimanta ta locala.


Cele mai inalte standarde de securitate
Pentru a instala imprimanta, ai nevoie de drepturi de administrator. De asemenea, cererile de joburi de imprimare pot fi respinse. Fiecare job de imprimare este protejat cu criptare de nivel militar pentru a mentine datele tale in siguranta in orice moment.


Beneficii ale imprimarii la distanta


Munca la distanta
Munca la distanta aduce multe beneficii, dar in acelasi timp, nu este intotdeauna usor sa ai toate fisierele acolo unde ai nevoie. Nu doar ca imprimanta AnyDesk iti ofera acces la toate fisierele, dar le trimite direct la tine acasa sau oriunde lucrezi cu ele.


Colaborare
Imprimarea unui document aflat pe computerul altcuiva functioneaza perfect datorita AnyDesk. Poti chiar sa lucrezi pe fisier impreuna prin conexiune la distanta si fiecare il poate imprima cand ai terminat.


Economisirea timpului
Documentele de care ai nevoie se afla pe un dispozitiv in biroul de langa? Nicio problema! In loc sa parcurgi intreaga cladire a biroului, pur si simplu te conectezi la dispozitivul respectiv la distanta si selectezi fisierele necesare. Cu imprimanta AnyDesk, le poti imprima pe imprimanta ta locala.

Acces la distanta neasistat pentru securitate si flexibilitate maxima


Indiferent daca oferi suport, lucrezi pe computerul de birou de acasa sau mentii dispozitive la distanta: Cu Accesul Neasistat, obtii acces securizat la dispozitive atunci cand nu este nimeni langa ele.


Cum functioneaza Accesul Neasistat?


Pentru a utiliza Accesul Neasistat, este necesar sa setezi o parola pe dispozitivul la distanta. Acest lucru se face in setarile de securitate. Vei avea acces la dispozitivul la distanta doar cand introduci aceasta parola intr-o fereastra de dialog. Fereastra apare dupa ce ai solicitat o sesiune.


Autentificare automata
Este posibil sa alegi o autentificare automata. Parola este necesara doar o data. Urmatoarea sesiune va incepe fara a mai introduce din nou parola. Trebuie doar sa introduci ID-ul sau Alias-ul dispozitivului la distanta.


Sigur si securizat
Gestioneaza tot ce tine de Accesul Neasistat in setarile clientului. O parola pentru Accesul Neasistat poate fi setata prin Custom Client Generator. Pentru securitate maxima, configureaza Autentificarea in doi pasi.


Beneficii:


Lucreaza de oriunde
Cu Accesul Neasistat, poti obtine acces la dispozitivul tau de la distanta, indiferent de locatia ta. Fie ca esti in biroul de langa sau pe cealalta parte a lumii, o conexiune stabila poate fi intotdeauna stabilita.


Suport flexibil
Oferirea de suport la distanta pentru clienti, angajati sau parteneri se poate face fara a-i deranja. Alege orice moment in care dispozitivul la distanta nu este utilizat. Mentenanta va fi asigurata prin conectarea cu Accesul Neasistat.


IoT
Mentinerea si gestionarea dispozitivelor de la distanta nu mai este o tehnologie din viitor. Accesul Neasistat este utilizat pentru a te conecta la dispozitive pe care nu le poti atinge fizic, cum ar fi fermele eoliene.

 

Cum sa imprimi de oriunde folosind AnyDesk


Lucrezi de la distanta, de acasa. PC-ul tau de la birou este departe, iar tu ai doar laptopul cu tine. Datorita AnyDesk, poti sa te conectezi la PC-ul de la birou si sa lucrezi pe el ca si cum ai fi in fata lui — dintr-o camera diferita sau chiar dintr-o tara diferita!

Dar imagineaza-ti ca poti sa imprimi un document de pe PC-ul tau de la birou, chiar si atunci cand esti oriunde in lume?


Remote Work ofera multe beneficii, insa nu este intotdeauna usor sa ai toate fisierele acolo unde ai nevoie de ele. Nu doar ca AnyDesk Printer iti ofera acces la toate fisierele, dar le trimite si direct in casa ta sau in locul in care lucrezi.
Aceasta este functia AnyDesk Remote Printing.


Cum functioneaza?


Este destul de simplu. O imprimanta virtuala numita AnyDesk Printer trimite joburile de imprimare catre imprimanta ta locala.


Sa presupunem un scenariu: De cealalta parte a lumii, vizualizezi un fisier PDF pe PC-ul tau de la birou prin aplicatia AnyDesk. Acesta este fisierul pe care vrei sa-l imprimi. Apasa pe iconita unde poti alege din diferitele imprimante disponibile. Aici vei gasi imprimanta AnyDesk. Odata ce o alegi, o fereastra va aparea pe dispozitivul tau local: exista un job de imprimare incoming. Acum ai urmatoarele optiuni: respinge, ceea ce inseamna ca declini automat joburile de imprimare, imprima folosind imprimanta implicita a Windows-ului sau imprima folosind imprimanta specificata. Alege pur si simplu o imprimanta apropiata si documentul tau va fi acolo intr-un timp scurt!


Imprimarea de pe un dispozitiv la distanta pe o imprimanta locala te ajuta sa ai acces fizic la toate fisierele si documentele de care ai nevoie. AnyDesk Printer este o imprimanta virtuala pe dispozitivul la distanta. Tot ce trebuie sa faci este sa stabilesti o conexiune la distanta. Chiar si in conditii de conexiune slaba la internet, transferul de joburi de imprimare este garantat fiabil.


Fiecare job de imprimare este protejat cu criptare de nivel militar pentru a-ti pastra datele in siguranta in orice moment.
Pentru joburile de imprimare viitoare, poti alege daca doresti ca setarile sa fie aplicate automat, astfel incat sa necesite mai putine clicuri si sa fie ca si cum ai lucra local. Sa ai toate fisierele si documentele la indemana oricand ai nevoie este usor datorita Remote Printing.

 

AnyDesk iti ofera mai multa flexibilitate si confort, intotdeauna.

SAM Romania este partener oficial AnyDesk

Companii care au ales solutiile AnyDesk

Samsung AnyDesk
LG Romania
Thales - Licenta AnyDesk Solo
SAP - Licenta AnyDesk Solo

Cumpara AnyDesk online

Cumpara licente AnyDesk direct din magazinul nostru online SAMstore.ro.
Beneficiezi de cele mai mici preturi de pe piata si livrare rapida.

Oferta limitata!

PRET

Licenta AnyDesk SOLO – abonament anual

 

Pret: 214 Euro fara TVA

 

 

 

Licenta AnyDesk STANDARD – abonament anual

 

Pret: 333 Euro fara TVA

 

 

 

Licenta AnyDesk ADVANCED – abonament anual

 

Pret: 724 Euro fara TVA

 

 

 

Pentru a plasa o comanda completeaza formularul de mai jos sau trimite-ne un mail pe adresa: vanzari@sam-romania.ro.

SAM Romania Valori

Solicita Factura proforma

Formular Solicita Factura Proforma MULTI

Doresti sa primesti informatii prin email despre noutati, oferte, invitatii la webinarii, traininguri si alte evenimente?


Aboneaza-te la newsletterul nostru.