• 0724.209.035
  • contact@sam-romania.ro
  • Bucuresti, Romania
Definitii
CPU Socket: Un soclu pentru procesorul plăcii de bază ocupat pe host-uri cu mașini virtuale (VM) pentru a fi copiate, replicate, monitorizate sau raportate. Este necesară o licență pentru fiecare socket de placă de bază ocupat, așa cum este raportat de API-ul hypervisor. Numai host-urile sursă sunt licențiate - host-uri pe care se află mașinile virtuale pe care le copiați sau le replicați. Host-urile țintă (pentru lucrări de replicare și migrare) nu trebuie să aibă licență.
VM: O masina protejată care este copiată, replicată, copiată sau consumată în alt mod de către software.
Server: O gazdă fizică sau virtuală în care este instalat software-ul. Fiecare nod al configurației în cluster trebuie să fie licențiat separat.
Workstation: O gazdă fizică sau virtuală în care este instalat software-ul. Fiecare nod al configurației în cluster trebuie să fie licențiat separat.
Orchestrated Instance: acest tip de instanță permite volumului de lucru să participe la activități de orchestrare (să facă parte din planuri, laboratoare, rapoarte) în Veeam Disaster Recovery Orchestrator sau DRO (cunoscut anterior ca Veeam Availability Orchestrator sau VAO). Instanțele orchestrate nu sunt transferabile către sau de la alte Produse Veeam care utilizează Instanțele
User: Un cont de utilizator în toate organizațiile, așa cum este raportat de software-ul de management.
Instance: O valoare calculată reprezentând „valoarea” totală a tuturor sarcinilor de lucru care pot fi protejate și/sau gestionate de către Client folosind Veeam sau soluțiile partenere
Kubernetes Worker Node: Un nod poate o mașină virtuală sau fizică, în funcție de cluster. Fiecare nod de lucru conține serviciile necesare rulării Pod-urilor, gestionate de planul de control.
Perpetual License per Socket: Pentru Licențele Perpetue, Software-ul Veeam este licențiat pe Socket (Socket CPU) pentru fiecare Server Gestionat, dacă nu se specifică altfel în Descriere. Este necesară o licență pentru fiecare soclu de placă de bază ocupat, așa cum este raportat de API-ul hypervisor. Consultați Politica de licențiere Veeam pentru o listă completă a produselor disponibile folosind licența perpetuă
Universal Perpetual License: Pentru licențele perpetue, software-ul Veeam este licențiat per Instanta, folosind licența Veeam Instance, dacă nu se specifică altfel în Descriere, achiziționat în avans cu suport inclus pe 1 an.
Subscription License: Pentru licențele de abonament, software-ul Veeam este licențiat per Instanta, folosind licența Veeam Instance, cu excepția cazului în care se specifică altfel în Descriere.  See Veeam Licensing Policy for a full list of Products available using Subscription Licensing
Conditii licentiere
Clientul poate deține atât licențe perpetue, cât și licențe de abonament pentru produsele Veeam disponibile, cu următoarele condiții:

1. Clienții pot folosi o singură cheie de licență pentru a implementa mai multe infrastructuri de backup fără restricții de proiectare, cu condiția să utilizeze Veeam Backup Enterprise Manager pentru gestionarea centralizată a licențelor în aceste infrastructuri.

2. Clienții pot folosi mai multe chei de licență cu termeni de licență diferiți, dar numai pentru infrastructuri de backup complet separate (care sunt definite ca nu partajează copii de rezervă, servere sau stocare între ele și protejează infrastructuri sursă diferite). Gestionarea centralizată Veeam nu este permisă pentru astfel de cazuri de utilizare. În aceste cazuri, Clienților li se vor furniza fișiere de licență separate pentru fiecare infrastructură de rezervă separată.

3. Dacă este necesară gestionarea centralizată Veeam pentru protecția virtuală și a altor sarcini de lucru, clienții pot solicita

o singură cheie de licență atât cu socluri CPU, cât și cu instanțe în care:

o Licența de produs perpetuă și cu abonament trebuie să se potrivească;

o Cheia de licență unică cu socket-uri și instanțe CPU va fi setată să expire conform Licenței de abonament;

o VMware și Hyper-VVM vor fi licențiate numai folosind socket-uri CPU;

o Instanțele vor acoperi agenții server sau stații de lucru, VM-uri Cloud VM și AHV sau plug-in-uri pentru aplicații SAP/Oracle și NAS, cu excepția VM-urilor VMware și Hyper-V.
Support Veeam
Produsele de bază includ întreținerea și asistența în primul an (de bază sau producție 24/7), sub rezerva termenilor Politicii de asistență Veeam.
Sku-urile de reînnoire expirate sunt necesare pentru reînnoirea contractelor care au depasit termenul de valabilitate platit. Acestea includ o taxă de reintegrare de 25% în comparație cu reînnoirea anuală. Sku expirat cu scutire de taxe poate fi utilizat numai cu aprobarea Veeam
Contractele de mentenanta sunt limitate la maximum cinci ani pentru toate comenzile (comenzi de licență noi (cu un an de suport inclus) sau reînnoire anuală și se pot achiziționa maximum patru ani de întreținere preplătită).
Clienții care își fac upgrade la produs sau la editia produsului, care are, de asemenea, ani viitori de asistență rămasi pe contractul de produs, trebuie să achiziționeze, SKU-uri de upgrade de mentenanta. Aceste upgrade-uri sunt similare cu SKU-urile de mentenanta pentru reînnoiri, reprezentând delta în costul de întreținere dintre produsul deținut în prezent și produsul la care se face upgrade-ul contractului. Nu este necesară achiziționarea unui SKU de upgrade de mentenanta pentru un contract care va expira în anul următor (pe baza datei achiziției).
Sku-urile de asistență basic oferă acoperire de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00. Sku-urile Production (24x7) și 24x7 uplift permit acoperirea asistenței 24x7x365
Veeam Premier Support oferă asistență IT exemplară de înaltă clitate clienților noștri de top prin servicii personalizate și eficiente.
Asistența Kasten Premium este egală cu asistența Veeam Production (24/7). Acest lucru nu trebuie confundat cu beneficiile de asistență „Premier” pe care le oferă Veeam.

Ai nevoie de mai multe detalii?