• 0724.209.035
  • contact@sam-romania.ro
  • Bucuresti, Romania

Asistenta premium Kaspersky (MSA)

Asistenta premium Kaspersky (MSA)

Asistenta premium Kaspersky (MSA) – Când apare un incident de securitate, timpul necesar pentru identificarea cauzei si eliminarea acesteia este esential. Detectarea si rezolvarea rapida a unei probleme pot economisi costuri semnicative. Planurile noastre de acord de servicii de întretinere (MSA) sunt concepute special pentru a atinge acest obiectiv. Acces non-stop la expertii nostri, prioritizarea adecvata si informata a problemelor, cu timp de raspuns garantat si corectii private – tot ce este necesar pentru a garanta ca problema ta este rezolvata cât mai curând posibil.

Ideal daca îti propui sa:
Te bucuri de siguranta ca stii ca sistemele tale IT sunt protejate, nu doar cu tehnologiile de securitate de vârf din industrie, ci si cu abilitatile si dedicarea expertilor Kaspersky de talie mondiala.

Avantaje comerciale
Asigura continuitatea activitatii comerciale, cu experti alocati în asteptare, însarcinati cu preluarea
problemei tale si obtinerea celei mai rapide rezolvari posibile.
Reduce costul unui incident de securitate prin accesul la o linie de asistenta prioritara, timp de
raspuns garantat si corectii private.
Un manager de cont tehnic dedicat care actioneaza ca reprezentant al tau în cadrul Kaspersky, cu
autoritatea de a utiliza orice informatii de specialitate necesare pentru a rezolva rapid problema.

Aplicatii practice
Trimite problemele critice direct la specialistii cel mai bine echipati pentru a îi oferi solutia potrivita, rapid.
Ramâi pe deplin protejat cu masuri preventive adaptate sistemului tau.
Redu timpul petrecut de resursele tale interne valoroase pentru întretinere si depanare.

Leave a Reply

Your email address will not be published.